NILA

מהלכי הדיגיטל שעשו לנו את אוקטובר

קבלו שלושה מהלכים דיגיטליים מעולים שנתנו לנו השראה החודש:

הסיפור הוא הסיפור – National Geographic

איך מצליחים לגרום למותג בן 130 שנה להיות רלוונטי? ולא רק רלוונטי, אלא גם המותג מספר 1 באינסטגרם! את האינסטגרם של נשיונל ג’יאוגרפיק מנהלים הצלמים שלהם, כמעט ללא מגבלות או התניות. רוב פעילות המותג מתבצעת בפרינט (מגזינים) ובדיגיטל וכמעט כולה מבוססת על שיתוף של הקהילה: צלמים, כותבים, קוראי המגזין. בשורה התחתונה:
“It all comes back to one thing: telling good stories.”
במדיה החברתית לא איכות התמונה היא שמשפיעה, אלא איכות הסיפור.

אנחנו מזמינים אתכם לצלול לרגע לעולם של הנשיונל ג’יאוגרפיק באינסטגרם, ו-בעמוד הפייסבוק ולהציץ על הפרויקטים המרהיבים.

כמו כן, מוזמנים לקרוא ראיון עם העורכת הותיקה של הנשיונל ג’יאוגרפיק.

Bone VS Steel – אל תנסו את זה בבית

מהלך עוצמתי שמגיע אלינו מקנדה ועושה שימוש בכלי טכנולוגי דיגיטלי חדשני כדי להמחיש את חשיבות החצייה המעברי חצייה וברמזורים, ולא במקומות שלא מיועדים לכך.

כמובן שהסרט עצמו – מקודם בכלים הדיגיטליים המוכרים לנו כדי ליצור אימפקט בקרב כל שאר האוכלוסיה  שלא נחשפה למהלך ברחובות העיר.

קליק כאן >>

תלעסו את זה – Tic Tac

והנה משהו מרענן לסיום, מבית Tic Tac!
מותג הסוכריות המוכר והאהוב החליט לצאת אחרי 50 שנה עם מסטיק.
כדי להעביר את המסר שמעכשיו אפשר גם ללעוס טיק טק, הם יצרו משחק בסנאפצ’אט בו השחקנים צריכים “ללעוס” מול המצלמה כדי להתקדם ולעבור שלבים.

לא יודעים מה איתכם, אבל לנו זה עשה חשק ללעוס משהו.

קליק כאן >>

אם את/ה רוצה להישאר עם יד על הדופק,

לדעת רק את מה שחשוב ולשמור על תיבת מייל שמחה ומאווררת...
זה בדיוק המקום להשאיר לנו פרטים. אנחנו נעדכן כשיהיה משהו חשוב

יכול לעניין אותך: