NILA

מהלכי הדיגיטל שעשו לנו את ספטמבר

קבלו שלושה מהלכים דיגיטליים מעולים שנתנו לנו השראה החודש:

Jeep – Offline game

הצלחתם להתנתק קצת ולצאת לטייל באוגוסט? מתכננים משהו לחגים? תראו את הקמפיין המקסים הזה של Jeep שמשלב תובנה, ערכי מותג, כיף, ונוגע בדיוק באיזון העדין הזה בין offline ל-online בחיים עצמם… והתוצאות? מרשימות מאוד!

מאסט קליק >>

Macy’s – The Remarkable Shot

מתנות לחגים, כבר קניתם? רשת חנויות הכלבו המצליחה בארה”ב Macy’s יצאה בקמפיין קיץ חכם שמוכיח שהרשת מבינה היטב מי הקהל שלה, מה הקהל שלה אוהבת, ואיך לגרום לקהל שלה לעשות את העבודה בשבילה בחן, כיף ועלות נמוכה 🙂

שילוב חכם בין שטח לסושיאל מדיה >>

Open Your Eyes to Stop the Violence

בגיאורגיה, 1 מתוך 7 נשים היא קורבן לאלימות. התרבות הגיאורגית מקדשת את ערך המשפחה ומעטים מעיזים לצאת כנגדה. כתוצאה, החברה מכריחה את עצמה להעלים עין ולהתעלם מהבעיה. וזאת, הבעיה הכי גדולה. הקמפיין שלפניכם עושה שילוב מרהיב ומטלטל בין התובנה, והמושג “עצימת עינים”, לדיגיטל חכם ופשוט שאי אפשר להתעלם ממנו.

קליק >>

אם את/ה רוצה להישאר עם יד על הדופק,

לדעת רק את מה שחשוב ולשמור על תיבת מייל שמחה ומאווררת...
זה בדיוק המקום להשאיר לנו פרטים. אנחנו נעדכן כשיהיה משהו חשוב

יכול לעניין אותך: