NILA

פתרון ניהול הדאטה שיעזור לכם למכור יותר

מנהלי שיווק ודיגיטל ממש כמוכם, הפועלים בסביבה מורכבת ותחרותית, נדרשים להכיר את הצרכן שנע במהירות בין עולמות ה-Online  וה-Offline והופך למתוחכם יותר מיום ליום. בעזרת היכולות הטכנולוגיות פורצות הדרך שמעמידה לרשותכם Atomi עם Google Cloud Platform, תוכלו לסנכרן בין העולמות, לזהות דפוסי פעולה צרכניים, לספק לכל צרכן הצעת מכר אישית וייחודית, ליהנות מאופטימיזציה של פעילות הפרסום והמדיה ולמכור יותר!

 

Online , Offline… צרכן הוא צרכן.

הלקוחות שלכם חיים באונליין. הם גולשים באינטרנט, מגיבים ברשתות החברתיות ומתקשרים אתכם באמצעות האתר, האפליקציה והדוא”ל. יחד עם זאת, הם עדיין עושים שופינג בחנויות הפיזיות, מבקרים בנקודות השירות שלכם, משלמים בקופה, מתקשרים למוקד הטלפוני ומתועדים במערכות ה-CRM הארגונית.

בכל אינטראקציה שכזו, הם מותירים אחריהם שובל של נתונים, הרומזים על הצרכים, על ההעדפות ועל התשוקות שלהם. כל שעליכם לעשות הוא ללקט את ה”אוצרות” הללו, לנתח אותם, לזהות דפוסים בהתנהגותם הצרכנית ולהשתמש בהם בתכנון המהלכים השיווקיים הבאים.

נשמע פשוט? זהו, שלא.

* דוגמא לדאטה המתקבלת מערוצי ה-Online וה- Offline עבור כל לקוח

 

אסטרטגיה שיווקית מתחילה באסטרטגיית דאטה

מנהלי שיווק בארגונים המשלבים פעילות פרסומית במדיה הדיגיטלית (אתר מכירות, אפליקציה, הודעות SMS, דיוור וכו’) ופעילות Offline (רשת חנויות, מוקדי שירות) ומעוניינים להצליב ולסנכרן בין הנתונים הרבים הזורמים אליהם מכל מקורות המידע, נאלצים לעשות זאת באמצעות מערכות שאינן מחוברות ביניהן. והתוצאה: תהליך עבודה מסורבל, לעיתים ידני, הגוזל משאבי זמן וכוח אדם ואינו מציג בפניהם את כל התמונה בזמן אמת. מצב זה מתחיל להשתנות הודות למודל חדשני לניהול דאטה ומדיה שפותח עבור לקוחות Atomi.

 

Google Cloud Platform – כל הדאטה לקבלת החלטות

לאחרונה Atomi השיקה את השימוש במודל המבוסס על GCP) Google Cloud Platform). תשתית שירותי הענן החדשנית של גוגל.

“מודל זה” מסביר אריאל בורטניק – מנכ”ל משותף ב- ,Atomi “מאפשר ללקוחותינו ליישם אסטרטגיה סדורה בתחום ניהול הדאטה, להכיר טוב יותר את הצרכנים שלהם וליצור מבט אחוד על הלקוח, מה שמוגדר בעגה המקצועית (SCV –   (Single Costumer View, המבוסס על איסוף וסנכרון כל הנתונים המגיעים מהשטח ומפעילות הדיגיטל למקום אחד, מה שמאפשר:

להיות עם האצבע על הדופק – להצליב ולסנכרן בין נתוני Offline לנתוני Online בזמן אמת

להכיר את הלקוחות טוב יותר

  • לבנות סגמנטים חדשים של לקוחות לצורכי שיווק ופרסום המשלבים מידע מה- Offline וה- Online
  • למדוד את שיעור התרומה של כל לקוח להכנסות הארגון ולשורת הרווח

בקרה ושיפור פעילות המדיה

  • לבצע בקרה ואופטימיזציה עמוקה לפעילות הפרסום והמדיה
  • ליהנות מתובנות חדשות בנוגע לאפקטיביות הפרסום בכל אמצעי מדיה
  • ליצור קמפיינים דיגיטליים המבוססים על הרגלי הקנייה של הלקוחות, ולא רק התנהגותם באתר או באפליקציה

בניית תחזיות ומודלים סטטיסטיים

  • לחזות דפוסי התנהגות צרכנים ולקבל תחזיות באמצעות לימוד מכונה.

*חיבור מקורות הדאטה באמצעות Google Marketing Cloud

 

“בנוסף, חשוב להדגיש שכל המידע העסקי הרגיש נמצא תמיד ברשות לקוחות Atomi והוא זמין עבורם בכל עת, בזמן אמת. מכיוון  שתשתית Google Cloud Platform נמצאת בענן והחיוב עבורה הוא על פי השימוש בפועל, הלקוחות שלנו נהנים מחיסכון גדול במשאבי IT וכוח אדם, שהיו נדרשים עד כה לפיתוח ותחזוקת מערכת מידע ארגונית ייעודית”.

אל תישארו מאחור.

התקדמו ל-  Google Cloud Platform עם אטומי.

למידע נוסף ולתיאום פגישה צרו קשר.

אם את/ה רוצה להישאר עם יד על הדופק,

לדעת רק את מה שחשוב ולשמור על תיבת מייל שמחה ומאווררת...
זה בדיוק המקום להשאיר לנו פרטים. אנחנו נעדכן כשיהיה משהו חשוב

יכול לעניין אותך: