EN

אינסטגרם מתעדכנת – יוני 2020

במהלך החודש האחרון אינסטגרם שיחררה מספר עדכונים שמטרתם לעזור לעסקים קטנים לצלוח את משבר הקורונה בצורה טובה יותר, ברור לכולם שחלק ניכר מפעילות העסק והתקשורת עם הלקוחות עברה לתצורה דיגיטלית והפעילות ברשתות החברתיות, במרבית מדינות העולם, עלתה משמעותית לנוכח המצב. 

גם בארץ וגם בעולם לא ברור עדיין היכן אנחנו נמצאים במשבר הקורונה, האם באמת רואים את הסוף? האם יגיע גל שני?  מה שבטוח זה שכדאי להכין את העסק לכל סיטואציה שיכולה להגיע, ובשביל זה  סיכמנו כאן את כל העידכונים והכלים הרלוונטיים שאינסטגרם מציעה בימים אלה לעסקים. 

Shops on Instagram  חווית קניות משופרת ישירות מהאפליקציה 

כפי שעידכנו כאן לפני שבועיים, פייסבוק הודיעה על הקמת חנויות מסחר ישירות מהאפליקציה, שידרוג זה כמובן תקף גם לאינסטגרם שבבעולתה, כבר היום יש המון עסקים שחלק גדול מהשיווק שלהם נעשה באינסטגרם, בזכות השדרוג הנוכחי יוכלו אותם עסקים להקים חנות מקוונות ישירות מהאפליקציה, ללא תיווך של צד שלישי. במידה ויש לכם כבר חנות אלקטרונית ניתן לחבר את החנות הקיימת שלכם ישירות לתוך הפרופיל העסקי באינסטגרם. 

עד היום ניתן היה לחבר Product tags למוצרים באינסטגרם העסקי שלכם, במידה והגולש התעניין במוצר הוא היה צריך לעבור לפלטפורמה אחרת ולהמשיך שם את מסע הגולש שלו, כעת אינסטגרם (וגם פייסבוק) מבטיחה לכם  חווית קנייה משודרגת, שכוללת מסך תצוגה מלא, המלצה על מוצרים נוספים או משלימים, והעיקר – רכישה ישירות מתוך האפליקציה ובכך לשדרג משמעותית את חויית הקנייה דרך פרופיל העסק שלכם. והיתרון הכי גדול – השירות הוא חינמי לחלוטין (!) אין צורך בהתעסקות עם שרתים או הקמת אתר, פשוט מקימים את החנות ישירות באפליקציה, או מחברים אותה מפלטפורמות eCommerce קיימת – (פייסבוק עובדת עם מרבית הפלטפורמות המובילות).  

כבר עכשיו ניתן לראות ניצנים ראשונים של אפשרות זו באינסטגרם (כמו הדוגמה שבתמונה) אך בחודשים הקרובים אנחנו מאמינים שמרבית העסקים שהעלו מוצרים לאינסטגרם יעברו להשתמש ב-Instagram Shops. 

שיתוף לייבים ב- IGTV 

אמנם מדובר בשדרוג קטן יחסית ובטח לא משמעותי כמו Instagram Shops אך מהיום ניתן לשתף את סרטוני הלייב שלכם ישירות לשירות הוידאו של אינסטגרם IGTV מיד לאחר סיום ההקלטה. עד כה היה ניתן להעלות את הלייבים שלכם לסטורי, אבל הבעיה הייתה שהם היו מתפצלים לסרטונים של 15 שניות (אורך מירבי של סטורי) ונעלמים לאחר 24 שעות. כעת ניתן להעלות אותם ישירות ל- IGTV והסרטון ישאר שם לצמיתות (או עד שתחליטו אחרת), לפי הפרסומים של אינסטגרם השימוש ב- IGTV צובר תאוצה ואנו ממליצים לנצל את החשיפה המצויינת הזו לטובת העסק שלכם. 

סטיקר “תמיכה בעסקים קטנים” 

אינסטגרם הוסיפה סטיקר חדש של “תמיכה בעסקים קטנים”, גולשים יכולים כעת לשלב אותו בתוך הסטוריז שלהם ולהמליץ על העסק שלכם ישירות (הסטיקר משמש כתיוג), אתם כבעלי עסקים באינסטגרם יכולים לשתף את הסיפור של העסק שלכם ובכך לקבל חשיפה משמעותית וגם לתת תמריץ לגולשים ללחוץ על הסיפור שלכם.  

אל תהססו לצרף גם את העסק שלכם לשם, מהניסיון שלנו זה עוזר מאוד בהגדלת החשיפה לעסק. 

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!