פייסבוק מציגה: המודעה שטירגטה אותי

פייסבוק עוזרת לכם להבין למה נחשפתם דווקא למודעה מסוימת

לפעמים אנחנו רואים מודעה בפיד וישר שואלים את עצמנו למה? איך קרה שהאלגוריתם של פייסבוק החליט שפרסומת זו רלוונטית דווקא אלי, או איך הם ידעו שאני מתעניין כרגע בלרכוש מוצר כזה או אחר.

לאחר שהתפוצצה פרשת קיימברידג’ אנליטיקס, פייסבוק החלה בשורת צעדים שמטרתה להחזיר את אמון הציבור בפלטפורמה, אחד הצעדים שפייסבוק ביצעה הוא מתן כלים נוספים לגולשים שמטרתם להראות שקיפות.

אומנם לא מדובר בפיצ’ר חדש, אבל פייסבוק הכריזה לאחרונה על הרחבת הפיצ’ר “Why am I seeing this ad?” שמטרתו להבין כיצד המודעה שאנחנו רואים רלוונטית אלינו.

עד היום כאשר היינו לוחצים על הכפתור “Why am I seeing this ad?” התשובות שהיינו מקבלים היו בעיקר דמוגרפיות וסביב תחומי עניין, לדוגמא “אתה נמצא בטווח הגילאים שרלוונטי לפרסום מודעה זו”, או “שמקום המגורים שלך רלוונטי לבית העסק”, הסברים נוספים נעו סביב תחומי עניין לדוגמא : נחשפת למותג X מכיוון שאתה עוקב אחרי מותג Y.

כך תבדקו למה נחשפתם דווקא למודעה מסוימת

Why Am I Seeing This Ad?

פורסם על ידי ‏‎Facebook‎‏ ב- יום רביעי, 10 ביולי 2019

 

בעדכון החדש המידע שנקבל יהיה מקיף יותר, לדוגמא נוכל לראות איזה מפרסמים העלו למערכת הפרסום את המידע שלנו בשבעת הימים האחרונים (גם אם הם לא העלו עדיין מודעה!), או נוכל לראות האם המידע האישי שלנו כמו טלפון או כתובות מייל היה ברשימת רימרקטניג כלשהי ב-90 יום האחרונים.

כלי זה אמור להרתיע ארגונים שמשיגים פרטי גולשים בדרכים שלא עולות בקנה אחד עם חוקי הפרסום של פייסבוק. וגם לאפשר לכם לקבל יותר מידע על המידע האישי שלכם שמסתובב ברשת.
זהו רק אחד מהצעדים שפייסבוק עושה כדי להעלות להעלות את רמת האמון של המשתמשים, ולהילחם בפייק ניוז ופרסום זדוני, לפי הפרסומים השירות החדש יהיה זמין מסוף חודש יולי.

יכול לעניין אותך:

YouTube מנגישה את Masthead ליותר ויותר עסקים

גוגל מנגישה את באנר musthead, המודעות המופיעות באתר הבית של youtube
ליותר מפרסמים באמצעות שינוי המודל ל-CPM שבו התשלום נקבע לפי החשיפה
ובכך מוזילה משמעותית את עלות הפלטפורמה למפרסם

גוגל מכריזה על Google Marketing Platform

כיצד הבשורה החדשה בעולם ניהול הפרסום והדאטה, עליה הכריזה גוגל
עומדת להשפיע על הפעילות הפרסומית שלכם ברשת?

כך תוכלו לעקוב אחרי פרסום המתחרים שלכם בפייסבוק

דמיינו לכם אם בלחיצת כפתור הייתם יכולים לדעת אילו מודעות המתחרים שלכם מפעילים ברגע הנתון בפייסבוק? אחחח חלום רטוב…

קידום אתרים אורגני ב-2018: הטרנדים הבולטים בעולם ה-SEO

לפני 20 שנה בדיוק הושק רשמית מנוע החיפוש של גוגל – אבן דרך במהפכה הדיגיטלית שהשפיעה על אינספור רבדים בחיים שלנו. בנושא הפרסום והשיווק, גוגל הביאה לעולם, לצד מנוע החיפוש, גם מקצוע חדש – קידום אתרים אורגני בגוגל. ה-SEO שלט בעולם השיווק הדיגיטלי במשך שנים רבות ואפשר חשיפה רבה לעסקים שונים ומגוונים, תוך כדי הגעה […]

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!