HAGGLEBOT הבוט הראשון
בעולם שמתמקח איתך

כל מי שהיה בהודו מכיר את חוויית המיקוח בשוק וזוכר לטובה את תחושת הניצחון שמגיעה עם הורדת המחיר. זה חלק בלתי נפרד מהתרבות ההודית לנסות ולהצליח להוריד את המוכר שמולך. אבל כיום בקניות ברשת, שהם אמנם נוחות, יעילות ולעיתים מאוד זולות, אותה חוויית קנייה פשוט נעלמה וחבל, כי ההודים פיתחו שיטות מיקוח מדהימות וזו יכולה להיות עוד אמנות שתעלם מהעולם.

חברת e-commerce בשם Flipkart רצתה להעביר את חוויית המיקוח לרשת במיוחד לתקופת הסיילים. בניגוד למתחרים שלהם שמיהרו להוריד מחירים לרצפה הם הלכו על אסטרטגיה הפוכה.

Flipkart השאירו את המחירים גבוהים וסיפקו פלטפורמה שבה הקונה יוכל להתמקח עם בוט מיוחד –  HAGGLE.BOT חוויית המיקוח הראשונה בעולם עם העוזרת הקולית של הטלפון. יחד עם GOOGLE ZOO צוות הקריאייטיב המיוחד של גוגל יצר אווטאר AI ולימדה אותו איך להתמקח עם מומחים מיוחדים לנושא, במחקר שנערך ב 30 שווקים שבחן אסטרטגיות מיקוח פופולאריות. הצרכנים צברו שעות של מיקוח עם הבוט ושהו כ-6 דקות של מיקוח בממוצע. החווייה שהעניקה Flipkart יצרה אהדה והעדפה לאתר והתוצאות גם התבטאו בקופות.

 

יכול לעניין אותך:

Threads – אינסטגרם מתחברת לחברים

אינסטגרם השיקה בסוף השבוע האחרון אפליקציה חדשה לתקשורת עם רשימת ה- Close Friends שהגדרנו באינטסגרם בשם Threads.

דיפ פייק – לראות ולא להאמין

בטח כבר נתקלתם במונח דיפ פייק בחודשים האחרונים, המושג הזה שעושה הרבה גלים בעולם הדיגיטל וגורם לנו לפקפק בכל מה שאנחנו רואים באינטרנט ולשאול את עצמנו, האם מה שצפיתי בו הוא בכלל אמיתי.

חדש מיוטיוב – טפסים המוטמעים במודעות הוידאו

חדש מיוטיוב, מהיום תוכלו לראות מודעות וידאו עם טופס מוטמע
שיכול להגדיל את אחוזי ההמרה.

אינסטגרם מרחיבה את אזורי הפרסום

אינסטגרם הכריזה בשבוע שעבר על  הרחבת אזורי הפרסום והודיע שהחל מהשבוע תחל בפיילוט מודעות בפיד ה-Explore שלה שהיה עד היום נקי ממודעות. המודעות החדשות יעבדו בדרך הזו: המפרסם יבחר באפשרות למקם את מודעות האינסטגרם שלו בתוך פיד ה- EXPLORE דרך הפייסבוק אדס מנג’ר. המודעות החדשות לא יופיעו בראש הפיד, אלא רק כאשר יצלול הגולש לעומק […]

רוצים להישאר עם היד על הדופק?

הירשמו לניוזלטר שלנו

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!