אטומי סיימה בהצלחה את תהליך ההסמכה לקבלת תקן ISO 27001

אנחנו באטומי מבינים שבשביל לנהל DATA כמו שצריך ובאופן היעיל ביותר, צריך לשמור עליו ולדאוג שהוא יהיה בטוח ומאובטח. לכן לאחר תהליך ארוך שכלל שינויים רבים בחברה לטובת הידוק ושיפור אבטחת המידע, אנו שמחים לבשר לכם שכיום אנו הבעלים הגאים של  תקן ISO 27001 התקן הבינלאומי לניהול סיכונים בהיבט של אבטחת המידע בארגונים. 

התקן מסמיך את אטומי להתמודד עם איומים נוכחיים ועתידיים בכל הנוגע לניהול המידע בארגון, ומזעור הסיכונים לדליפת מידע החוצה באופן בלתי מבוקר. 
קבלת תקן
ISO 27001 הינה דרישת סף הכרחית עבור שיתופי פעולה עם חברות וארגונים ברחבי העולם, שמציבים אותו כדרישת סף לפני התקשרות עסקית עם ספקי פרסום וניהול דאטה.

התקן מהווה הוכחה לכך שאטומי ביצע את כל הנדרש על מנת לשפר את האופן שבה מטופלת אבטחת המידע בכל שכבות הארגון והיא הגדירה פתרונות ושיטות פעולה הנוגעות לגורם האנושי, למערכות המחשוב, בסיסי הנתונים והבקרה בארגון.

הנושאים המרכזיים בהן טיפלנו הינה ברמת ההנחיות, המערכות והפעולות שיש לבצע על מנת להגן על מידע של לקוחות ועובדים ולנהל סיכונים לאבטחת מידע באופן מקצועי.

הרשות להגנת הפרטיות מבהירה, כי רק ארגון אשר מחזיק בתעודת הסמכה לתקן ISO 27001 ומקיים בפועל את הוראות התקן  – ייחשב כעומד גם בתקנות הגנת הפרטיות של משרד המשפטים.

עבור לקוחות החברה, זאת בשורה חשובה ומשמעותית. אנחנו משוכנעים שההסמכה החדשה תחזק את המיצוב של אטומי כחברת פרסום ושיווק דיגיטלי אשר מובילה את תחום ניהול הדאטה השיווקי גם בהיבטים של אבטחת המידע. 

צפה בתעודה

RELATED POSTS

No data was found
בודק...