הישארו מעודכנים
הישארו מעודכנים
מנהל שיווק? כל מה שחדש בדיגיטל אצלך במייל!
אני רוצה לקבל עדכוני דיגיטל במייל
יש לאשר קבלת דיוורים במייל
נרשמת בהצלחה!
המייל הראשון בתנור :)
 

תכנית שיווקית 2018 – הטכנולוגיה שמשנה את פני השיווק

Think Digital – Act Personal

2018 כבר כאן והתוכנית השיווקית שלכם עומדת לצאת לדרכה?

רגע לפני שאתם מתניעים, הכירו את הטכנולוגיה שמשנה את עולם השיווק ומיושמת ע"י מנהלי השיווק בארגונים העסקיים ובמותגים המובילים בעולם. מנהלים שהבינו את השפעתה הדרמטית של החדשנות הטכנולוגית בשיווק על חווית הלקוח ועל התוצאות העסקיות והשכילו לאמץ ולהטמיע תהליכים של Marketing Automation – מתודולוגיה רבת-עוצמה המספקת להם את כל האנרגיה להגיע אל היעדים שהציבו לעצמם, לעקוף אותם ולא פחות חשוב, ליהנות מהדרך!

 

תנו ללקוח להרגיש שבשבילכם, הוא האחד והיחיד

התוכנית השיווקית שלכם לשנת העסקים הקרובה, היא פאזל המכיל אינספור משימות ופעולות שיווקיות שעליכם לבצע בסדרי עדיפויות ובתזמונים מדויקים, כדי לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם. אבל כיום,כאשר מרבית המוצרים והשירותים כמעט זהים, הצלחתכם טמונה ביכולתכם להתמקד בלקוח הבודד ולהעניק לו חווית לקוח פרסונלית, ייחודית ובעלת ערך עבורו, כמותה לא יימצא אצל המתחרים.

וכאן נכנסת לתמונה מתודולוגיית ה-Marketing Automation) MA) המיושמת ב-,ATOMI המאפשרת לכם ליישם מגוון אסטרטגיות שיווקיות יעילות באמצעות ניהול הדאטה הארגוני ויישום תהליכים שיווקיים אוטומטיים. למעשה, MA מספקת לכם את היכולת להבין, לשלוט, למדוד ולפקח ביעילות על פעילותו של כל לקוח, לנהל את כל האינטראקציות עמו ולהפוך את היעדים המופיעים בתוכנית השיווקית, לאפשריים מתמיד.

 

אתרו והתמקדו בלקוחות הנכונים ביותר

מנהלי שיווק רבים מציינים בתוכנית השיווקית יעדים כמו "הגדלת נתח שוק" או "הגדלת מכירות", אך למרות זאת, הם מבזבזים משאבים יקרים בטיפול בלקוחות פוטנציאלים שאינם איכותיים, על חשבון לקוחות עם כוונת קנייה אמיתית. מדוע זה קורה? מכיוון שעבור מנהלי שיווק אלה, כל לקוח פוטנציאלי דומה לחברו ולכן מבחינתם, חלוקת המשאבים בין לקוחות הנמנים על קהל היעד, חייבת להיות זהה.

באמצעות MA תוכלו לחלק את קהל היעד לסגמנטים שונים ולמקד את פעילותכם רק בלקוחות הטובים ביותר. אלה ש"שפת הגוף הדיגיטלית" שלהם (ניתוח אנליטי של התנהגותם באתר או באפליקציה: ביקורים חוזרים באתר, שהייה בעמודים מסוימים, עיון במפרטים ובמחירון, צפייה בסרטונים ועוד) מעידה על כך שרמת ההתעניינות שלהם במוצר או בשירות המוצע על ידכם, גבוהה מזו של לקוחות פוטנציאלים אחרים ולכן הסיכוי לצרפם למעגל לקוחותיכם, גבוה במיוחד.

 

השקיעו בשימור לקוחות והגדילו נתח לקוח

כולנו כבר יודעים שעלות גיוס לקוח חדש, גבוהה פי 5 מעלות שימור לקוח קיים. שימוש חכם בדאטה שהצטבר בפעילות ה-MA, יאפשר לכם להכיר את לקוחותיכם הפוטנציאליים מקרוב, להבין היכן הם נמצאים בתהליך הרכישה ומה מניע אותם לפעולה. מידע זה יסייע לכם לטפח עימם יחסים קרובים ולרכוש את אמונם באמצעות חשיפה רציפה ומתוזמנת של מדריכי קנייה, סקרים, המלצות ונתונים הנוגעים לתחומי העניין שלהם, פעילויות במועדון לקוחות הנוגעת לעולם התוכן שלהם, יצירת חווית קנייה פרסונלית בנקודות המכירה ועוד.

רצף הפעולות הממוקדות והמתוזמנות הללו, יובילו עד מהרה לשיעור המרות גבוה במיוחד, אשר ישפיע מיידית על שורת ההכנסות שלכם.

 

ניהול חדשנות בשיווק – ה-Title החדש של מנהלי השיווק

"אי אפשר לחזור שוב ושוב על תהליכים ולצפות לתוצאות שונות" אמר אלברט איינשטיין וביטא בכך את חשיבותה של החדשנות בחיינו.

הערך "חדשנות" הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מהגדרת תפקידו של מנהל השיווק – ולא במקרה. התחרות על תשומת ליבו של הצרכן בעולם עתיר גירויים, הפכה למאתגרת מתמיד וההסתפקות בארסנל כלי השיווק הנפוצים, כבר אינה מספקת. עם זאת, החדשנות תצליח להתקיים בארגון שלכם, רק אם "תצאו מהקופסה" ותהיו פתוחים לאמץ תהליכי אוטומציה שיווקית חדשניים ופורצי דרך, המיושמים זה מכבר ע"י המותגים המובילים בעולם.

Marketing Automation תאפשר לכם למצות את המיטב מה-"First Party Data" המידע הארגוני שנאסף בארגון שלכם ממקורות פנימיים (כגון מערכת ה-CRM בה מופיעים לקוחות מזוהים, חברי מועדון, רשימות דיוור). מידע זה, יחד עם המידע שנצבר כתוצאה מפעילות שיווקית ברשת, קמפיינים ותנועה אורגנית לאתר, יזכה לסגמנטציה מדויקת וישמש בסיס מוצק לפעילות השיווקית כולה. בנוסף, MA תסנכרן בשלמות בין כל ערוצי התקשורת והמדיה הדיגיטליים ההמוניים ותאפשר לכם להפיץ מסרים ייחודיים ופרסונליים לכל אחד מהסגמנטים.

כתוצאה מפעילות "כירורגית" וחדשנית זו, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יזכו לחוויית לקוח יוצאת דופן המותאמת למאפייניהם האישיים בכל נקודת המפגש עם המותג, יקבלו תחושה שהארגון שלכם (ו/או המותג המייצג אותו) מכיר אותם אישית ומתייחס אליהם כלקוחות "פרימיום" ומכאן, הדרך לנאמנות למותג, לרכישה חוזרת ולהשפעה על שורת ההכנסות, קצרה מתמיד.

 

שלבו את מתודולוגיית ה- Marketing Automation

בפעילות השיווקית שלכם כבר השנה! לפרטים צרו קשר.

שיתוף: