עכשיו זה רשמי – לוק חדש לעמודי המותג בפייסבוק

פייסבוק ממשיכה להציג שינויים ועדכונים חדשים שנועדו לשפר את החוויה של משתמשיה. הפעם בוחרת פייסבוק להפוך את זה לרשמי ולצ’פר את העמודים העסקיים; מציגה Layout חדש לעמודי המותגים – עיצוב נקי מפרסומות ששם את המותג במרכז.

העיצוב החדש, שהועלה במהלך סוף השבוע, מופיע כבר במרבית עמודי המותג, ואם נכנסתם לעמוד המותג שלכם במהלך סוף השבוע, (אם לא – זה הזמן לעשות זאת), ייתכן וכבר נתקלתם בעיצוב החדש. לדברי דובר פייסבוק, העיצוב החדש נועד כדי “לאפשר לגולשים ללמוד על אפשרויות האינטראקציה עם עסקים בפייסבוק”. ואכן, העיצוב הנקי והרענן, שמופיע למשתמשי האתר הגולשים דרך הדסקטופ, מציג מספר שינויים המעניקים למותג נראות טובה יותר.

169253417

אז מה השינויים?

  • תמונת הפרופיל של המותג הועברה לצד שמאל של המסך, ותמונת הקאבר מופיעה במקביל אליה. ההצגה של שתי התמונות במקביל מאפשרת יצירת תמונת קאבר הנצפית בשלמותה על ידי הגולש, ולא מוסתרת בחלקה על ידי תמונת הפרופיל כפי שהיה עד עתה. מעכשיו ניתן לעצב תמונת קאבר בידיעה שהיא תופיע המלואה, ובלי לנסות להתאים אותה כל הזמן למיקומה של תמונת הפרופיל.
  • כפתור ההנעה לפעולה גדל משמעותית וממוקם כעת מתחת לתמונת הקאבר. הכפתור מאפשר להוביל את המבקר בעמוד לביקור באתר, הרשמה לניוזלטר, מכירה, ועוד שלל אופציות נוספות לבחירתו של מנהל העמוד.
  • שינוי מרענן נוסף הוא בניווט בתוכן שמציע העמוד – לאחר שהעיצוב הקודם הקשה על איתור המידע בעמודי המותגים, שונה מיקומו של  תפריט הטאבים של העמוד והוא מופיע כעת בצדו של העמוד מתחת לתמונת הפרופיל, ונשאר גלוי לגולש לאורך כל השיטוט בעמוד/

כך יכול המבקר בעמוד לעבור ישירות לכל אחד מהטאבים של העמוד ולמצוא את כל המידע הנחוץ לו על המותג בצורה קלה וזמינה. תפריט הטאבים ניתן לעדכון ושינוי על ידי מפעיל העמוד, וניתן להסיר ממנו טאבים שאינם בשימוש או להוסיף לו טאבים חדשים. בסך הכל מדובר בשינויים חיוביים ביותר המסייעים לחיזוק הקשר בין המותג לבין המשתמש ברשת החברתית. אחרי תקופה ארוכה בה השקיעה בעיקר בכלים פרסומיים בתשלום, נראה כי פייסבוק מניחה את הפרסומות בצד ומשקיעה בשיפור הנראות של העסקים והמותגים ברשת החברתית.

אנחנו נמשיך וננצל את הכלים שמציעה פייסבוק על מנת לייצר עבורכם את הנראות האופטימלית ברשת החברתית ולחזק את הקשרים עם קהל היעד. דוגמה ללוק החדש בעמוד הפייסבוק של רב בריח:

Rav-Bariach---FB
תזכורת למראה הקודם:
FB old layout

יכול לעניין אותך:

גוגל מכריזה על Google Marketing Platform

כיצד הבשורה החדשה בעולם ניהול הפרסום והדאטה, עליה הכריזה גוגל
עומדת להשפיע על הפעילות הפרסומית שלכם ברשת?

כך תוכלו לעקוב אחרי פרסום המתחרים שלכם בפייסבוק

דמיינו לכם אם בלחיצת כפתור הייתם יכולים לדעת אילו מודעות המתחרים שלכם מפעילים ברגע הנתון בפייסבוק? אחחח חלום רטוב…

קידום אתרים אורגני ב-2018: הטרנדים הבולטים בעולם ה-SEO

לפני 20 שנה בדיוק הושק רשמית מנוע החיפוש של גוגל – אבן דרך במהפכה הדיגיטלית שהשפיעה על אינספור רבדים בחיים שלנו. בנושא הפרסום והשיווק, גוגל הביאה לעולם, לצד מנוע החיפוש, גם מקצוע חדש – קידום אתרים אורגני בגוגל. ה-SEO שלט בעולם השיווק הדיגיטלי במשך שנים רבות ואפשר חשיפה רבה לעסקים שונים ומגוונים, תוך כדי הגעה […]

תכנית שיווקית 2018 – הטכנולוגיה שמשנה את פני השיווק

רגע לפני שאתם מתניעים, הכירו את הטכנולוגיה שמשנה את עולם השיווק. השנה עוקפים את יעדי התוכנית השיווקית

רוצה להישאר עם היד על הדופק?

לדעת רק את מה שחשוב ולשמור על תיבת מייל שמחה ומאווררת...
זה בדיוק המקום להשאיר לנו פרטים. אנחנו נעדכן כשיהיה משהו חשוב