YouTube מנגישה את
Masthead ליותר ויותר עסקים

אתר YouTube הוא בין 5 האתרים המובילים בישראל ונהנה מלא פחות 13 מיליון כניסות ביום כשהפופולאריות שלו שנייה רק לגוגל עצמה, לכן המיקום (Placement) שבראש עמוד הבית של YouTube שנקרא Masthead הוא למעשה מיקום פרמיום אטרקטיבי שזוכה למאות אלפי חשיפות בכל רגע נתון. מדובר בפורמט וידאו שמופיע בחלק העליון של הפיד של דף הבית ב- YouTube במובייל ובמחשבים שולחניים. בשנים האחרונות הפך הפיד של דף הבית ליעד ללא מעט גולשים, כפי שניתן להסיק מכך שזמן הצפייה בתוכן המוצג בו גדל פי 10 בשלוש השנים האחרונות. תכונות חדשות כמו הפעלה אוטומטית בדף הבית, העוזרת לאנשים להציג סרטונים בתצוגה מקדימה ולצפות בהם מכל מקום ללא אודיו, מאפשרות למשתמשים לגלות בו את המותג, הסרטון או היוצר המועדפים הבאים שלהם ולקיים איתם אינטראקציה בקלות רבה יותר.

עד היום, הרכישה של שטח פרסום זה הייתה על בסיס חיוב יומי (cpd-cost per day) ובמחיר של עשרות אלפי שקלים  ל-24 שעות. כשאת הפרסום היה צריך להזמין כשלושה שבועות מראש. המודל הזה איפשר בעיקר למפרסמים גדולים להנות מהמיקום היוקרתי (בעיקר במהלכי פרסום גדולים). בשבועות האחרונים יוטיוב ביצעו שינוי במודל רכישת מיקום הפרמיום באתר, אשר יאפשר למפרסמים נוספים לרכוש את המיקום היוקרתי, ללא התחייבות מראש לתאריך או לסכום הנ”ל במודל (CPM (cost per mille והיתרון האמיתי טמון באפשרות להוסיף את יכולות פילוח הקהלים המאוד מתקדמות של גוגל, כך שתוכלו לקנות חשיפות רק לקהלים שבאמת מעניינים אתכם. מעבר לפוטנציאל החשיפה העצום, מודעה מסוג Masthead היא גם יעילה ובלתי נשכחת: למודעות מסוג זה יש השפעה משמעותית על זכירות המודעה, עם עלייה ממוצעת של 92%, והן מניבות עלייה ממוצעת של 46% בכוונת הרכישה.

השינוי החדש מאפשר לרכוש חשיפות במודל CPM במינימום הזמנה של 10,000 ₪ ובתמחור לפי כמות חשיפות וסוגי הקהלים שמעניינים אתכם. כל טירגוט כמו אלה שנפרט בפסקה הבאה, יתומחר אחרת, לדוגמה:

  • ללא טרגוט דמוגרפי (שפה, Frequency Capping ואזור גאוגרפי)
  • דמוגרפי + (שפה, Frequency Capping ואזור גאוגרפי)
  • תוספת לכל שכבת טרגוט נוספת (Affinity, מכשיר)

גוגל מתחייבים לנצל את התקציב אותו מגדיר המפרסם תוך 7 ימים (אך לאו דווקא בצורה רציפה, כלומר יכול להיות שכל התקציב ינוצל ביום הראשון).

האפשרות להוסיף טרגוטים לקמפיין מעלה מאוד את האטרקטיביות של המיקום מכיוון שהחשיפות יהיו גם מדויקות וגם בנפחים גבוהים (Scaling).

במידה והאפשרות לפרסם קמפיין Masthead ב-YouTube נשמעת לכם מעניינת ואתם רוצים לקבל עוד פרטים, אנו נשמח לעזור.

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!