NILA

Marketing
Automation

Scroll

Maximizing
Your
Data

Marketing Automation מאפשר לייצר תובנות שיווקיות ומידע שימושי המבוסס על הנתונים שמתקבלים מכל לקוח בכל נקודות המפגש מולו: בקמפיינים אונליין, בכניסות ותנועות באתר, באיסוף ומעקב אחר לידים ומכירות, באמצעות שימוש חכם בכלי המדיה, ב-email marketing, בחיבור למערכות CRM / טלמרקטינג/ קופות, ועוד.

על בסיס המידע הזה ביכולתנו למיין את הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים לפי סגמנטים, ולפנות אליהם באופן המדויק ביותר: בערוצים הנכונים, בשפה מותאמת, בזמן הנכון ועם המידע הרלוונטי.

אז מה יוצא לכם מזה?
 

  • ייעול עבודת השיווק וניהול הדאטה
  • חיסכון בעלויות המדיה
  • הגדלת ההכנסות מכל לקוח

מתי מומלץ להשתמש ב-Marketing Automation?

אתרי מסחר

איתור לקוחות חדשים, שימור, והגדלת סלי קניה

מועדון לקוחות

הגדלת הפדיון מכל לקוח ומיקסום פוטנציאל המכר

גיוס לקוחות

שיפור בכמות ואיכות הלידים והמכירות

good results

Wael experts

+5%

גידול בכמות האינטראקציות
עם בני נוער אמריקאים לקידום
הרשמה לטיולים בישראל

הפניקס

+5%

גידול בנתוני סגירה של ביטוח רכב בקרב מתעניינים מאתר החברה

טויטה

+5%

גידול בכמות הנרשמים
לתחרות בינלאומית באמצעות
דיגיטליזציה של תהליך ההרשמה

רוצה לשלב Marketing Automation בעבודת השיווק שלך?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!