EN

Marketing
Automation

Scroll

Maximizing
Your
Data

Marketing Automation מאפשר לייצר תובנות שיווקיות ומידע שימושי המבוסס על הנתונים שמתקבלים מכל לקוח בכל נקודות המפגש מולו: בקמפיינים אונליין, בכניסות ותנועות באתר, באיסוף ומעקב אחר לידים ומכירות, באמצעות שימוש חכם בכלי המדיה, ב-email marketing, בחיבור למערכות CRM / טלמרקטינג/ קופות, ועוד.

על בסיס המידע הזה ביכולתנו למיין את הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים לפי סגמנטים, ולפנות אליהם באופן המדויק ביותר: בערוצים הנכונים, בשפה מותאמת, בזמן הנכון ועם המידע הרלוונטי.

אז מה יוצא לכם מזה?

  • ייעול עבודת השיווק וניהול הדאטה
  • חיסכון בעלויות המדיה
  • הגדלת ההכנסות מכל לקוח

לחצו וגלו את היתרונות של atomi מול החברות המתחרות

שאלות ותשובות

למה משמש מרקטיג אוטומיישן (Marketing Automation)?

מרקטינג אוטומיישן היא שיטת שיווק אוטומתי מבוססת דאטה שמתאימה למגוון צרכים.
בסיס העבודה באוטומציה הוא מאגר הנתונים (דאטה) שיש למשווק על הקהל שלו וככל שהדאטה גדולה יותר ואיכותית
(מלאה בפרטים) ניתן לעשות איתה מגווון של דברים. המערכת יודעת להפיק מהדאטה שלך את המירב בתחומים הבאים:

  • Lead Nurturing ליווי הלקוח משלב השארת הליד עד לרכישה 
  • מועדון לקוחות – ניהול מועדון לקוחות על ידי בנייה וניהול של סגמנטים של לקוחות על פי מוצר/שירות שהם רכש
  • E-commerce – ניהול הקשר עם הלקוח – כולל ניהול עגלת קניות, הצעות מכר ואפ-סיילים
  • אוטומציה של השיווק חוצה פלטפורמות – בעזרת האוטומציה ניתן להגיע ללקוח מזוהה עם מסר אישי וממוקד במיילים, סמסים, פופ אפ באתר, ובמדיה הדיגיטלית
מה זה Marketing Automation (MA) וכיצד הוא מסייע למשווקים?

Marketing Automation (MA) היא טכנולוגיית שיווק אוטומתי מבוססת דאטה שמגלמת בתוכה מספר יתרונות מרכזיים שיכולים לסייע לכל עסק או חברה. לMA יש שני יתרונות מרכזיים שיכולים לסייע לכל עסק בין אם זה עסק גדול, בינוני או קטן:

  • נקודת מבט אחודה על הלקוח (single customer view)– בעזרת מערכות MA אפשר לרכז את כל הנתונים על הלקוחות במקום אחד:
    כל הנתונים הנצברים על הלקוחות ממקורות שונים: אתר, סושיאל, מדיה, מיילים, אפליקציה, CRM ואפילו קופות בחנות. כל הנתונים מתנקזים למקום אחד וכך נוצרת נקודת מבט אחידה על הלקוח המאפשרת להבין את התנהגות הצרכים ובהתאם להגיש את ההצעות הערך או התוכן הרלוונטי ביותר עבורם.
  • ייעול תהליכי שיווק ומכירה – על ידי שימוש נכון וחכם במערכות MA
    ניתן לייעל תהליכים ולהפחית משמעותית בעלויות השיווק, אם מעבירים חלק מעבודת השיווק לאוטומציה. כל מה שצריך זה:להצטייד במערכת MA

    • לבנות אסטרטגיית שיווק מבוסס דאטה וניהול חכם
    • לייצר מסעות לקוח
    • לכתוב קריאייטיב ותוכן מותאם
    • לנהל באופן שוטף את מסעות הלקוח תוך ניטור ובקרה

 

לפרטים נוספים על מערכת מרקטינג אוטומיישן של פרסונל איקס לחצו כאן!

מהי תוכנה למרקטיג אוטומיישן (Marketing Automation)?

מרקטינג אוטומיישן היא מערכת טכנולוגית שיודעת להתממשק לכל מקורות הדאטה
שבארגון שלך – מערכת CRM, אתר או אפליקציה.
במערכת נבנים מסעות הלקוח מבוססי נתונים ועל פי סגמנטים הנקבעים מראש
והמערכת מפעילה את מסעות הלקוח בהתאם להגדרות ולתוכנית שהוגדרה מראש.

המערכת יודעת לשלב קישורים מקודדים, מספרי טלפון למעקב, עמודי נחיתה ועוד.
כל המידע הזורם במערכת מרוכז ללוח בקרה (Dash Board) המאפשר מעקב אחרי עבודת האוטומציה
לצורך שיפור הביצועים תוך כדי עבודה.

 

למי מומלץ להשתמש במרקטינג אוטומיישן (Marketing Automation)?

כל עסק שרוצה לייעל את עבודת השיווק של יכול להתחיל בשימוש במארקטינג אוטומיישן.
המערכת יודעת לתת מענה לצרכים של עסקים קטנים, בינוניים וגם גדולים – תכנית העבודה, מגוון הכלים, ומספר מסעות הלקוח נגזרים מהצרכים של כל עסק ושל הלקוחות שלו בצורה פרטנית.

 

האם Marketing Automation (MA)?

התשובה הקצרה לשאלה האם Marketing Automation באמת עובד היא: כן.
והתשובה הארוכה יותר היא: בהחלט עובד, ועובד טוב! מערכות MA קיימות מספר שנים והניסיון מוכיח שהם מעולות בקידום מועדון לקוחות איכותי.

המערכת עוזרת בניהול תהליכי אוטומציה ומכירה בתחומים שונים כגון, בריאות, ביטוח, מוצרי צריכה, אקדמיה, רכב, השקעות ועוד. עם תוצאות מוכחות של גידול מתמיד בהמרות ובמכירות ובשיפור מתמיד באיסוף הדאטה.

 

כמה עולה Marketing Automation (MA)?

מחיר העבודה ב Marketing Automation משתנה על פי הצרכים של כל עסק: האם מדובר בקמפיין קצר – או בתוכנית עבודה לשנים קדימה? האם מדובר ב עשרות אלפי דטאות, או מעל מליון? האם מדובר במסע לקוח אחד או בעשרים? מעבר למערכת MA, Personal-x מספקת  גם שירות 360 של בניית האסטרטגיה למסעות הלקוח, כתיבת התוכן, הקמת המסעות, ניטור בקרה ואנליזה.

לכן שמגיעים לתכנון תקציב MA צריך לקחת בחשבון את המרכיבים הבאים:

1. הקמת המערכת – הפעולה הראשונה הכוללת אינטגרציה למערכות הארגון שלך והקמה של בסיס העבודה במערכת Personal X – התמחור משתנה בהתאם למורכבות האינטגרציה של מערכת למערכות בארגון שלך ובצרכים נוספים של מחלקת הIT בארגון.

2. אסטרטגיה וכתיבה של מסעות הלקוח –  גם סעיף זה משתנה בהתאם לכמות מסעות הלקוח, לאורך שלהם ולמורכבות הסגמנטציה

3. עבודת האוטומציה בפועל – בהתאם לכמות מסעות הלקוח ומספר הדטאות המנוהלות נקבע תשלום שוטף (ריטיינר) שמאגד בתוכו את עבודת השיווק מבוסס דאטה, בניית מסעות הלקוח, ניטור ובקרה, פתרון בעיות ומענה לצרכים השוטפים של הארגון –  זהו הבסיס המרכזי לעבודת האוטומציה.

4. אנליזה – בנייה וניהול של לוח בקרה (Dashboard) ייעודי למסעות הלקוח שלך שמתעדכן באופן תדיר ומאפשר מבט מעודכן בכל רגע על פעילות ויעילות עבודת ה MA

 

מתי מומלץ להשתמש ב-Marketing Automation?

אתרי מסחר

איתור לקוחות חדשים, שימור, והגדלת סלי קניה

מועדון לקוחות

הגדלת הפדיון מכל לקוח ומיקסום פוטנציאל המכר

גיוס לקוחות

שיפור בכמות ואיכות הלידים והמכירות

good results

הפניקס

+5%

גידול בנתוני סגירה של ביטוח רכב בקרב מתעניינים מאתר החברה

טויטה

+5%

גידול בכמות הנרשמים
לתחרות בינלאומית באמצעות דיגיטליזציה
של תהליך ההרשמה

+5%

גידול חצי שנתי
בכמות הדטאות המזוהות של
לקוחות המותג

רוצה לשלב Marketing Automation בעבודת השיווק שלך?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!

03-372-7885