Marketing
Automation
Maximizing
Your
Data
Marketing Automation מאפשר לייצר תובנות שיווקיות ומידע שימושי המבוסס על הנתונים שמתקבלים מכל לקוח בכל נקודות המפגש מולו: בקמפיינים אונליין, בכניסות ותנועות באתר, באיסוף ומעקב אחר לידים ומכירות, באמצעות שימוש חכם בכלי המדיה, ב-email marketing, בחיבור למערכות CRM / טלמרקטינג/ קופות, ועוד.
על בסיס המידע הזה ביכולתנו למיין את הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים לפי סגמנטים, ולפנות אליהם באופן המדויק ביותר: בערוצים הנכונים, בשפה מותאמת, בזמן הנכון ועם המידע הרלוונטי.
אז מה יוצא לכם מזה?
- ייעול עבודת השיווק וניהול הדאטה
- חיסכון בעלויות המדיה
- הגדלת ההכנסות מכל לקוח

מתי מומלץ להשתמש ב-Marketing Automation?
אתרי מסחר
איתור לקוחות חדשים, שימור, והגדלת סלי קניה
מועדון לקוחות
הגדלת הפדיון מכל לקוח ומיקסום פוטנציאל המכר
גיוס לקוחות
שיפור בכמות ואיכות הלידים והמכירות

good results

+5%
גידול בנתוני סגירה של ביטוח רכב בקרב מתעניינים מאתר החברה

+5%
גידול בכמות הנרשמים
לתחרות בינלאומית באמצעות דיגיטליזציה
של תהליך ההרשמה

+5%
גידול חצי שנתי
בכמות הדטאות המזוהות של
לקוחות המותג
רוצה לשלב Marketing Automation בעבודת השיווק שלך?
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!
03-372-7885