מה זה בכלל Marketing Automation?

בקצרה, זהו הכלי היחיד באמצעותו נוכל:

  • לייעל את עבודת השיווק וניהול הדאטא
  • לחסוך בעלויות המדיה
  • להרוויח יותר מכל לקוח

Marketing Automation מאפשר לייצר תובנות שיווקיות ומידע שימושי המבוסס על הנתונים שמתקבלים מכל לקוח בכל נקודות המפגש מולו: בקמפיינים אונליין, בכניסות ותנועות באתר, באיסוף ומעקב אחר לידים ומכירות, באמצעות שימוש חכם  בכלי המדיה, ב-email marketing, בחיבור למערכות CRM / טלמרקטינג/ קופות, ועוד.

על בסיס המידע הזה ביכולתנו למיין את הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים לפי סגמנטים, ולפנות אליהם באופן המדויק ביותר: בערוצים הנכונים, בשפה מותאמת, בזמן הנכון ועם המידע הרלוונטי, ע"י תהליכי שיווק אוטומטיים.

מתי מומלץ להשתמש ב-Marketing Automation?

  • גיוס לקוחות

    שיפור בכמות ואיכות הלידים והמכירות

  • מועדון לקוחות

    הגדלת הפדיון מכל לקוח ומיקסום פוטנציאל המכר

  • אתרי מסחר

    איתור לקוחות חדשים, שימור, והגדלת סלי קניה

ניתן לתוצאות לדבר

  • 370 גידול בכמות האינטראקציות עם בני נוער אמריקאים לקידום הרשמה לטיולים בישראל
  • 300 גידול בכמות הנרשמים לתחרות בינלאומית באמצעות דיגיטליזציה של תהליך ההרשמה
  • 50 גידול בנתוני סגירה של ביטוח רכב בקרב מתעניינים מאתר החברה

שותפים לעשייה

רוצה לשלב Marketing Automation בעבודת השיווק שלך? נשמח לעזור!

בואו נדבר