Media
planning &
buying

Scroll

media
management

להגיע לקהל זה דבר אחד. להגיע לקהל ממוקד, בזמן מדויק ועם ההצעה הכי רלוונטית עבורו – זה כבר עניין למקצוענים. המדיה הדיגיטלית מציעה היום אינספור דרכים להגיע ליעד, אבל רק תכנון נכון וחכם יביא אותנו ליעד במינימום זמן וכסף.

במחלקת תכנון וניהול המדיה אנחנו קודם כל מבינים לעומק מהו הצורך האמיתי של הקמפיין. לפני שאנחנו מתחילים כל קמפיין עם הלקוחות שלנו, ותיקים וחדשים כאחד, אנחנו עוברים איתם תהליך מקדים הכולל תחקיר מעמיק הבוחן את צרכיו, רצונותיו והמקום שאליו אנחנו מכוונים. ולאחר קבלת בריף מדויק שנעשה בשיתוף פעולה מלא בינינו לבין הלקוח, אנחנו בוחרים את הפלטפורמה הנכונה להנגיש אותו לקהל היעד שלנו, במסגרת התקציב והיעדים.

תכנון המדיה מהווה חלק בלתי נפרד מאיתור קהל היעד ואיתור הנקודות המשותפות לו ולמותג, ועד ליצירת הקשר עם הצרכן, כאשר כל שלב נמדד על פי מדדי הצלחה שונים. עם השנים פיתחנו מומחיות רבה בזיהוי הצרכים של הלקוח וכיום אנחנו יודעים ליצור תמהיל מדויק הנכון עבורו, שכולל פרסום דרך מגוון ערוצי מדיה כמו Google , DV 360, YouTube , Taboola, Outbrain, Facebook וכו’.

לאחר עליית הקמפיין אנו מבצעים ניטור, מעקב וניתוח מדויק של תוצאות הפרסום ומלווים את הלקוח לכל אורך הדרך. אנחנו מאמינים שההצלחה משותפות יכולה לבוא רק מתוך אמון ושותפות מלאה בין הצדדים.

רוצה לשפר ולמקסם את פעילות המדיה שלך?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!