EN

Our
services

Scroll

חברת אטומי הינה מהחברות הבודדות בישראל בעלות הסמכת Google Analytic
ו- Google Data Studio – GACP
בחברה צוות אנליסטים מנוסה בהיכרות עמוקה עם שיטות העבודה בפרסום
הדיגיטלי לצד יכולות אנליזה והיכרות עם כלי ב BI מתקדמים.
פעילות המחלקה כוללת מתן מענה לאתגרים השוטפים של מנהלי השיווק ביניהם:

01

ביצוע הטמעות אנליטיקס לאיסוף
מידע דיגיטלי לצורכי ניתוח ומדידה

• מדידת פעילות מסחר אלקטרוני – Enhanced E-commerce
• בקרת תהליכי מכירה ומשפכים דיגיטלי – Funnel visualization
• יצירת תשתית מדידה לפעילות חוצה דומיינים – Cross Domain Measurement
• מדידה אחודה למשתמשים בין מכשירים שונים – User id & Cross device
tracking
• בניית מודל ייעודי לשיוך המרות בפעילות מרובת ערוצים – Attribution
Modeling
• הגדרת מאפיינים ומדדים מותאמים אישית – Custom Dimensions & Metrics
• יצירת פילוחים ובידוד המידע הרלוונטי – Custom Segments
• הזרקת נתונים לגוגל אנליטיקס מתוך מערכות הארגון או פעולות המתבצעות
מחוץ לאתר – Measurement Protocol hits
• ייצוא המידע למסדי נתונים בענן לצורך ניתוחים מתקדמים והימנעות מהצגת
נתונים מדגמית – Export to BigQuery
• שימוש במערכות מעקב שיחות ושיוך השיחות פעילות המדיה – Call tracking

02

לוחות בקרה למעקב אחר ביצועי המדיה
בזמן אמת (Real Time Dashboards)

לרוב המנהלים אין את הזמן לצלול לתוך טבלאות, נתונים ומספרים ולעבור בין פלטפורמות הפרסום השונות. לוח הבקרה הינו כלי ניהול יום יומי הממחיש באופן ויזואלי, נוח ומיידי למנהל השיווק ולמנהלי המדיה את הנתונים בצורה פשוטה ובהירה. הוא מאפשר בקרה יומיומית אחר אפקטיביות כלי הפרסום ועוזר בזיהוי מגמות. ובהפניית משאבים לערוצי המדיה הכי אפקטיביים.

אבל לא רק מנהלי שיווק או מדיה יכולים ליהנות מלוחות בקרה. בשנים האחרונות הקמנו לוחות בקרה גם לטובת הפשטה של תהליכי self service או תהליכים עסקיים אחרים המשמשים מאפייני ומנתחי מערכות . לוחות הבקרה מסייעים בניתוח של תהליכי מכר ושירות.

לחברת אטומי כיום גישת API לעשרות מקורות דאטה ופלטפורמות פרסום כגון
Google ads, Facebook, Instagram, Taboola, Outbrain, Google Analytics, Google Trends, Google Search Console, Display & Video 360, YouTube Analytics, Google Firebase, Google BigQuery, Facebook Page insights, LinkedIn, Amazon Ads, מדיות בקניה ישירה, מידע מתוך מערכות CRM כגון Salesforce, Zoho, Powerlink ועוד.

03

חיבור בין offline ל- online
וסגירת מעגל רכישה

כשתהליכי המכירה קורים דיגיטלית, מאוד קל לנו להבין את ההשפעה של קמפיין פרסומי על המכירות באתר. אבל מה קורה כאשר תהליך המכירה אינו דיגיטלי, ומתבצע מחוץ לאתר? מה קורה כאשר תהליך המכירה הוא מורכב ולא מסתיים בקליק לעגלת הקניות?

הקושי של מנהלי השיווק ומכירות לקשר בין התקצבים המושקעים בערוצים המדיה השונים לבין הרכישות במוקדי השירות מקשה על ההבנה וזיהוי של ערוצי המדיה המשתלמים והיעילים ביותר. כדי לחבר את העולם הדיגיטלי לעולם האמיתי של מוקדי המכירה נדרשת פעולה של “סגירת מעגל”.

באמצעות שילוב של מספר מערכות טכנולוגיות, צוותי פיתוח ועבודה צמודה ומשותפת עם אנשי ה IT בארגון, אנו מאפשרים לבצע “סגירת מעגל מלאה” שעוזרת למנהלים בארגון לדעת את האפקטיביות של ההשקעה בפרסום באופן המדויק ביותר.

04

CRO (conversion rate optimization)
אופטימיזציה לתהליכי מכר דיגיטליים

גם תהליך מכירה טוב יכול להיות טוב יותר! באמצעות בחינה של כל השלבים בתהליך המכירה אנו מסוגלים לראות את החוזקות והחולשות של כל שלב ושלב בתהליך. באיזה מקום בו יש אחוזי נטישה, מהם אחוזי הנטישה, זיהוי כשלים בהבנה, כשלים טכניים בחוויית המשתמש (UI) ודרכם אנו מגבשים המלצות לשיפור.

לצורך הבחינה, אנו עושים שימוש בתהליכי A/B Testing הידועים כשיטה האפקטיבית ביותר לשיפור הביצועים.
במסגרת העבודה צוות האנליזה מלווה אתכם בכתיבת תכנית פעולה ובחירת הרכיבים למדידה.
במידת הצורך בתהליך משתלבת מחלקת הסטודיו של אטומי לצורך הפקת חומרים ייעודיים לטובת תהליך המכירה.

אנליטיקס לאפליקציות Google Firebase Analyticts

במחלקת האנליזה של אטומי אנו מתמחים גם בפתרונות לעולם האפליקציות והניידים. באמצעות Google Firebase Analytics, שהוא הפתרון האולטימטיבי של גוגל לניטור פעילות הגולשים באפליקציות (IOS, Android), מתאפשר לנו להטמיע כלי שיווק אשר באמצעות שימוש נכון יאפשרו לכם להיות בקשר טוב יותר עם הלקוחות שלכם ואף להגדיל את שורת הרווח.

05

הכשרה והדרכה

אנו מאמינים שהידע, המומחיות וההבנה שלנו בעולם האנליזה חייבים להיות מוטמעים בכל ארגון לצורך התייעלות ויצירת שפה משותפת. הקניית הידע לצוות השיווק מאפשרת שליפת נתונים מהירה וממוקדת תוך הבנת הנתונים המתקבלים ויכולת להסיק מסקנות מתוכם.

אנו מעבירים הדרכות לארגונים שרוצים להשתפר, להיכנס לעולם החדש של האנליזה ולהפיק ממנה יותר לטובת הארגון. המומחים שלנו מעבירים הרצאות בנושא האנליזה ועובדים בצמוד לצוותי הפיתוח לצורך הדרכה צמודה של הצוותים.

העולם של ניתוח הנתונים הוא עולם דינאמי שכל הזמן מתעדכן ומשתפר ולכן חשוב לנו וגם לכם להיות תמיד עם האצבע על הדופק. במסגרת הפעילות תינתן היכרות עמוקה עם Google Analytics ויכולת הפקת תובנות שיווקיות באמצעותו. צבירת ניסיון מעשי בביצוע פעולות בסיסיות ומתקדמות.

רוצה לקבל את תמונת הנתונים המלאה ולשפר ביצועים באופן מיידי?

זה המקום להשאיר פרטים והמומחים שלנו ייצרו איתך קשר בהקדם!