EN

ניהול סושיאל מדיה

Scroll

More than just likes

סטורי, לייק, אנגייג’מנט, עוקבים, שיתופים, תגובות, CTR, קרוסלה, פיקסל, Reach, קהילה ועוד הן מילים שכבר שגורות בשפת היומיום שלנו גם כשהשיחה לא סובבת סביב מדיה חברתית. עולם הפרסום והשיווק בסושיאל משתנה מרגע לרגע ובמהירות מסחררת. בכל שבוע עולים רכיבים חדשים, בכל יום צצים טרנדים ויראליים סוחפים שנופחים את נשמתם למחרת, וכל פוסט שלישי הוא פוטנציאל למשבר או ללהיט. לפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, סנאפ צ’ט ואחרות, יש את החוקים שלהן, את הקהלים שלהן, את הכלים, ואת השפה שלהן ורק היכרות מעמיקה ויסודית עם כל מדיה תאפשר להשתמש בה באופן המדויק ביותר, להגיע לקהל הנכון למוצר / מותג ולקבל את הקשב מהגולשים בה.

ניהול סושיאל מדיה – למה כדאי להשקיע ברשת החברתית?

עבודת סושיאל שוטפת נמצאת כיום בחוד החנית של ארגונים רבים המבינים את הפוטנציאל הטמון בניהול סושיאל מדיה נכון של נכסים דיגיטליים. ניהול עמוד סושיאל הוא הרבה מעבר לפרסום פוסטים וקבלת לייקים מקהל היעד. הסושיאל הינו מקור מצוין לקבלת אינפורמציה ויצירת הזדמנויות מגוונות מקהל היעד. עבודת ניהול סושיאל מדיה חברתית יכולה לספק מענה על שאלות רבות: מה דעתו של קהל היעד על הארגון? האם המסרים שלנו מתקבלים נכון? כיצד ניתן לגייס עובדים מתאימים? כיצד ניתן למנף את הצלחותיו של הארגון לביסוס המוניטין שלו ולקבלת הזדמנויות עסקיות חדשות? במציאות העכשוויות הרשתות החברתיות הן גם מקור מרכזי אליו מנקזים משברים תקשורתיים, לכן חשוב שניהול הנכסים יעשה בידי חברה מנוסה שמבינה כיצד מנווטים נכון בתוך העולם הדיגיטלי.

 

כשאנחנו מטפלים בניהול הסושיאל מדיה של מותג, שירות או עסק אנחנו שמים לנגד עיננו קריאטיב, התאמה לקהל היעד ואנליזה. כל פוסט נבחן בזכוכית מגדלת כדי לבדוק האם הוא מספק את הסחורה ועומד במדדים שלנו, האם יצר מעורבות, האם זה מה שקהל היעד רצה לראות, האם התוכן תומך / משלים / מסייע לפעילות ניהול הסושיאל מדיה חברתית.

בעולם כל כך מהיר משתנה וזמני, יש רק דבר אחד קבוע, והוא ההכרח בניהול נכון ומקצועי של הפעילות במדיה החברתית לחצו כאן ליצירת קשר וקבלת הצעה

רוצים להגביר נוכחות במדיה החברתית?

לא צריך אפילו לייק, רק את הפרטים שלכם ;)