הישארו מעודכנים
הישארו מעודכנים
מנהל שיווק? כל מה שחדש אצלך במייל.
והפעם – Marketing Automation!
אני רוצה לקבל עדכוני דיגיטל במייל
יש לאשר קבלת דיוורים במייל
נרשמת בהצלחה!
המייל הראשון בתנור :)

התמחויות

היכולות שלנו

עולם הדיגיטל משנה את פניו בכל רגע וממציא את עצמו מחדש בכל שנייה, בכך הוא מציב לשיווק הדיגיטלי אתגר אמיתי המתבטא ביכולת לחדש, להפתיע, ליצור ולייצר עניין על מנת להגיע אל קהל היעד ולהפוך אותו לצרכן.

אנחנו באטומי לוקחים את האתגר הזה ברצינות רבה, ועושים שימוש במגוון היכולות שלנו על מנת לייצר מהלכים המותאמים ללקוח, לקהל היעד ולסביבה בה הם פועלים, שיובילו לתוצאות האופטימליות.

Marketing Automation

מה זה? מתודיקה המאפשרת לחברות למקסם את הפוטנציאל העסקי הטמון בלקוחות קיימים ופוטנציאליים.
Marketing Automation מאפשרת לנו להכיר ולנטר את התנהגות הגולשים, לפרסם תוכן בצורה דינמית ולהתאים מסרים שיווקיים בזמן אמת, בהתבסס על תכונות ותחומי העניין של המשתמש (פרסונליזציה).
איך זה עובד? בבסיס השיטה עומד שילוב בין אוטומציה, טכנולוגיה, תוכן ומדיה. שילוב זה מאפשר צמיחה משמעותית של ה- ROI של החברה מדאטה קיים וחדש.

מותגים בינלאומיים רבים עובדים היום עם מערכות Marketing Automation. כ- 75% מהחברות המשתמשות בשיטה זו מדווחות על עלייה משמעותית ב- ROI בתוך 12 חודשים לכל היותר. מערכות ה- MA הינן חכמות ומתוך כך מצריכות גוף מקצועי שיודע לנהל את פעולתה בצורה נכונה ואסטרטגית, על מנת ליצור שיפור משמעותי בתוצאות העסקיות.

קרא עוד

תכנון וניהול מדיה

המדיה הדיגיטלית היא הדרך המקשרת בינינו לבין קהל היעד. האתגר שמאפיין את עולם הדיגיטל הוא ריבוי הדרכים המובילות לקהל היעד, אתגר אשר מחייב אותנו בתכנון נכון של המדיה.

במסגרת תכנון המדיה הדיגיטלית אנחנו מפצחים את הצורך של הקמפיין ובוחרים את המדיה הנכונה ביותר לתקשר אותו לקהל היעד שלנו, כאשר השאלה שמובילה אותנו בנוסף ל- 'היכן יראו אותנו' היא 'מי יראה אותנו'.

תכנון המדיה מהווה חלק בלתי נפרד מאיתור קהל היעד ומציאת הנקודות המשותפות לו ולמותג, ועד ליצירת הקשר עם הצרכן, כאשר כל שלב ונמדד על פי מדדי הצלחה שונים.

SEO וניהול נכסים דיגיטליים (Inbound)

בעידן בו לנוכחות של המותג בדיגיטל יש השפעה קריטית על הדרך בה הצרכנים תופסים אותו, כל מותג חייב לדאוג ולשאול את עצמו – מה הגולש ידע עליי אם יחפש אותי ברחבי הדיגיטל?

אנו שמים דגש על נפח ואיכות הנוכחות של המותג בעולם הדיגיטלי, המתבטאת בניהול הנכסים הדיגיטליים ויצירת תנועה איכותית אליהם, של קהל היעד הנכון.

הנוכחות בדיגיטל היא יותר מתוצאת חיפוש, היא תוצר של מגוון פעילויות המעניקות למותג שלך משמעות.

אנליזה וניהול דאטה

איך אנחנו יודעים שהגענו אל קהל היעד הנכון? כיצד אנחנו בודקים האם קיבלנו תמורה מקסימלית להשקעה שלנו? ואיך נבחן איפה הכי כדאי להשקיע?

האנליזה היא זו שעונה לכם, ולנו, על השאלות האלו ועל רבות אחרות.

באמצעות מערכות מדידה מתקדמות, אנחנו לומדים להכיר את האנשים שמבקרים בנכסים שלנו, ומבצעים ניתוח של התנהגות הגולשים, המאפשר לנו לבקר את יעילות ואיכות המדיה בה בחרנו, וכן להבין – האם הצלחנו להגיע אל קהל היעד שרצינו?

קרא עוד

כתיבה ופיתוח תוכן

המפגש עם קהל היעד הוא נקודת הפתיחה של מערכת היחסים בין המותג לצרכן. על מנת שמפגש זה יתחיל ברגל ימין, עלינו לדאוג להגיע אליו עם תוכן רלוונטי.

תוכן הוא חלק מרכזי ואסטרטגי בדיגיטלי, וביכולתו להגיע ללקוחות חדשים, ליצור ביקושים ולהניע לפעולה. כל פעולה של הצרכן הפוטנציאלי מבוססת על מחקר מקדים, וכאן נכנס התפקיד שלנו – לספק לצרכן את התוכן הרלוונטי שיעזור לו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורו.

אנו מגישים לצרכן את התוכן במגוון צורות ובמבחר ערוצים, כאשר כל תוכן מותאם לשלב בו נמצא הצרכן במסע הגולש ולצרכיו.

סטודיו קריאייטיב ופיתוח

הקריאייטיב של עולם הדיגיטלי הוא קריאייטיב טכנולוגי, אשר עושה שימוש בטכנולוגיה על מנת להעביר חוויה קריאייטיבית בצורה ייחודית ובולטת.

שילוב נכון של קריאייטיב מדויק עם טכנולוגיה חכמה מפיח חיים בטקסט ובעיצוב, ויוצר אצל הצרכן אפקט שאי אפשר להתעלם ממנו.

קרא עוד

ניהול ערוצי מדיה חברתית

השיח הפתוח והנגיש ביותר בינינו לבין הצרכנים מתנהל בערוצי המדיה החברתית, המשמשות פלטפורמה חברתית עבור הצרכנים, בחסות המותג.

המגוון הרחב של ערוצי מדיה חברתית, החל מאלו המיועדים לצעירים ועד לאלו המיועדים לאנשי עסקים, והם הדרך שלנו לתקשר עם קהלים שונים, בצורות שונות. באמצעות פניה להמונים שמרכיבים את קהל היעד שלנו, אנו יכולים לקבל ממקור ראשון משוב על המוצר שלנו – מי אהב אותו? מי התחבר אליו? מי עקב אחריו?

השיח המתנהל במדיה החברתית מאפשר לנו לבחון האם הגענו אל הקהל אליו כיוונו והאם הצלחנו להעביר את המסר אותו רצינו.