NILA

SUCCESS STORY

THE GOAL

הגדלת מודעות וביקושים לדגם הקורולה המוכר והאהוב ע”י לקוחות המותג בישראל. האתגר היה
להביא בשורה ועניין סביב דגם קיים, ולייצר בידול שיהווה שיקול עבור קהל היעד בגילאי 35-65.

THE PROCESS

הבידול

מערכת בטיחות סמי אוטונומית שפותחה ע"י היצרן והושקה לראשונה בארץ ברכב משפחתי.

האתגר

השקת טכנולוגיה מורכבת, לקהל רחב, באמצעות מסר חד וברור. עקב המורכבות של הטכנולוגיה, נדרש היה לחשוב על פתרון יצירתי להעברת המסר בקרב קהל היעד.

המדיה

באמצעות כלי ה-reach & frequency של פייסבוק יצרנו סדרה של 4 סרטונים המציגים את הטכנולוגיה בצורת סיפור. כל סרטון מציג תכונה נפרדת של המערכת, וכולם ביחד משלימים לחוויה הוליסטית המצליחה להעביר את המסר המורכב בצורה יצירתית.

קהלי היעד

בקהלים חדשים בגילאי 35-65 + מבקרים באתר טויוטה שנצבעו ע"י פיקסל של פייסבוק + דאטא של לקוחות שהביעו עניין ברכב ב-6 החודשים שקדמו לקמפיין, מתוך מערכות ה-CRM

THE Results

High-performance storytelling

תוצאות הקמפיין הוכיחו שהאסטרטגיה היתה מוצלחת, והגיע לתוצאות הרצויות:

5%

עליה בזכירות לפרסום

5%

עלייה בכוונת הרכישה

5%

תוצאות טובות יותר בהשוואה למחקרי המודעות של הקטגוריה

*** הנתונים התקבלו מסקר Brand lift באדיבות Facebook ישראל, בשיתוף Nielsen

אם את/ה רוצה להישאר עם יד על הדופק,

לדעת רק את מה שחשוב ולשמור על תיבת מייל שמחה ומאווררת...
זה בדיוק המקום להשאיר לנו פרטים. אנחנו נעדכן כשיהיה משהו מעניין