גוגל מכריזה על Google Marketing Platform

גוגל הכריזה על השקת Google Marketing Platform המשלבת את מערכת הפרסום DoubleClick

עם מערכת Google Analytics 360 לפרסום, ניתוח ושיפור ביצועים לעסקים, אתרי אינטרנט ואפליקציות.

לאחרונה הודיעה גוגל על מיזוג מערכת הפרסום של DoubleClick ומערכת Google Analytics 360 לישות ממותגת אחידה: Google Marketing Platform. צעד זה משלים מהלך ארוך טווח של גוגל שהחל בשנת 2005, עם רכישתה של חברת Urchin שהפכה ל-Google Analytics – שירות לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים על תנועת הגולשים באתרי אינטרנט, המסייע למשווקים להבין טוב יותר את התנהגות הגולשים וליהנות מאופטימיזציה לתקציב הפרסום בדיגיטל.

מהי הבשורה עבורכם, כמשווקים?

המיזוג של Google Analytics ומוצרי הפרסום הנוספים של Google תחת מטריה אחת הנקראת Google Marketing Platform, מרחיב את מספר האינטגרציות הטכניות הקיימות בין מוצרים אלו וביניהן היכולת לשתף קהלים ולהפיק דוחות מידע. והתוצאה: מוצר ברמה גבוהה ביותר המשלב לראשונה, את המותגים של Google – כפי שהתבקש מזה שנים.

האם השינוי ישפיע על משתמשי Google Analytics 360  ו- DoubleClick?

נכון לעכשיו, ב- Google Analytics 360 לא תחושו בכל שינוי בשירות בכל היבטי התמיכה והייעוץ ולא תהיה כל השפעה על איסוף הנתונים השיווקיים או על האינטגרציה עם מוצרים קיימים. גם אלו מביניכם המשתמשים במערכת ה- DoubleClick לא יחושו בהשפעה כלשהי.

עם זאת, עליכם לוודא עם שותפי ה-Google Analytics / DoubleClick שלכם, שאתם מנצלים את כל היתרונות הגלומים בשילובים שמציעה Google Marketing Platform.

מהן השפעותיה של Google Marketing Platform על הפעילות הפרסומית?

מהמידע שכבר פורסם, ידוע שהשם DoubleClick Search ישתנה ל-Search Ads 360.

Google AdWords יכונה מהיום Google Ads ובנוסף, יושק שירות Display & Video 360 לניהול ויזואלי של תמהיל המדיה.

אך מעבר לשמות החדשים, הבשורה האמיתית של Google Marketing Platform היא יכולתה לבצע אינטגרציה בין הכלים המרכיבים את רשת הפרסום העצומה של Google, כאשר יכולת הניתוח נותרת בלב הפעילות ומאפשרת לכם, המפרסמים, לקבל החלטות מושכלות בכל הנוגע לכלים היוצרים תנועת גולשים, לידים ומכירות.

מהי דעתנו על Google Marketing Platform?

הפלטפורמה השיווקית החדשה של Google היא תוצר חיוני, חיובי ואפילו מתבקש בהתחשב באסטרטגיה של Google. המיזוג בין הפלטפורמות הפרסומיות והאנליטיות, הופך אותן לנגישות, זריזות וחסכוניות יותר, מגדיל את האינטגרציה ביניהן ומאפשר למפרסמים ליהנות מהחזר השקעה מהיר יותר. אין לנו ספק שפלטפורמה זו מציבה את Google בעמדה טובה לקראת מיזוג עם שחקנים גדולים נוספים, בדומה למיזוג של Google Analytics 360 ו- Salesforce.

אנו, ב- atomi ערוכים ומוכנים ליישם את Google Marketing Platform בפעילות השיווקית שלכם, באמצעות מודל שפותח על ידנו ומאפשר לכם ליהנות מריכוז כל מוצרי האנליזה הנגישים עבורכם בענן, הצלבה נוחה בין נתונים התנהגותיים ושיווקיים ואופטימיזציה של פעילות הפרסום והמדיה.

RELATED POSTS

No data was found
בודק...