NILA

Seo
&
Content

Scroll

Stay
relevant,
give
real value

העולם הדיגיטלי רווי פלטפורמות פרסום, החל ממודעות בגוגל, דרך פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, באנרים, סרטונים, תוכן ועוד. ועדיין, גולשים רבים מגיעים לאתרים ברחבי הרשת בצורה אורגנית דרך מנועי החיפוש. גולשים אלה נחשבים לאיכותיים והמשתלמים ביותר לכל עסק, מקטן ועד גדול, משום שהם לרוב האנשים הקרובים ביותר לשלב ה-Decision במשפך ההמרה של הגולש. SEO, קידום אתרים אורגני, היה ונותר הערוץ המשתלם ביותר בתמהיל השיווק הדיגיטלי עם יחסי עלות-תועלת מהגבוהים ביותר בתחום השיווק.

ב-2018 ניצב ה-SEO בפני אתגרים רבים ולכן נדרש להמציא את עצמו מחדש. כבר מזמן לא מדובר בקידום מילים כלליות ובדחיסת ביטויי מפתח, אלא בניסיון אמיתי ליצור רלוונטיות בעיני הגולש, ומכאן שגם בעיני מנועי החיפוש. אנחנו באטומי רואים את ה-SEO כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית Inbound Marketing, שבאה להעצים את האתר, להפוך אותו לרלוונטי לחיפושי הגולשים ולהגדיל את הנוכחות והחשיפה האורגנית שלו במנועי החיפוש.

גם אתם מרגישים שמילות מפתח זה הכי 2017?

תשאירו פרטים ותנו לנו להציע לכם משהו אחר...