EN

SEO קידום אתרים
אורגני בגוגל

Scroll

Stay
relevant,
give
real value

העולם הדיגיטלי רווי בפלטפורמות פרסום, החל ממודעות בגוגל, דרך פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, באנרים, סרטונים, תוכן ועוד. ועדיין, גולשים רבים מגיעים לאתרים ברחבי הרשת בצורה אורגנית דרך מנועי החיפוש. גולשים אלה נחשבים לאיכותיים והמשתלמים ביותר לכל עסק, מקטן ועד גדול, משום שהם לרוב האנשים הקרובים ביותר לשלב ה-Decision במשפך ההמרה של הגולש. קידום אתרים SEO, היה ונותר הערוץ המשתלם ביותר בתמהיל השיווק הדיגיטלי עם יחסי עלות-תועלת מהגבוהים ביותר בתחום השיווק.

רקע – מהו קידום אתרים SEO ?

קידום אורגני הוא תהליך של קידום אתר או דף אינטרנט בצורה אורגנית ללא שימוש בפרסום בתשלום והוא חלק חשוב בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית.
קיימות מספר פעולות לשיפור דירוגי האתר שמקדמים עושים השיטות כוללות: מחקר מילות מפתח, קישורים נכנסים, כתיבת תוכן באיכות גבוהה,
שיפור חווית משתמש, תיקון שגיאות באתר, שיפור זמני טעינה ועוד.
קידום אתרים אורגני יעיל יוביל לדירוג גבוה יותר בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP) אשר יכול להוביל ליותר תנועה אורגנית לאתר.

קידום אתרים אורגני בגוגל והצלחה ביעדים

בכל שנה ניצב בפני ה-SEO אתגרים רבים וחדשים ולכן נדרש להמציא את עצמו מחדש. כבר מזמן לא מדובר בקידום מילים כלליות ובדחיסת ביטויי מפתח, אלא בניסיון אמיתי ליצור רלוונטיות בעיני הגולש.
עם צוות הקידום האורגני באטומי תמיד יש לאן לשאוף. אנחנו תמיד לומדים דברים חדשים, מתעדכנים, חוקרים ובכל רגע שואפים להשתפר.

אנחנו באטומי רואים את הקידום האורגני (SEO) כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית Inbound Marketing, שבאה להעצים את האתר, להפוך אותו לרלוונטי לחיפושי הגולשים ולהגדיל את הנוכחות והחשיפה האורגנית שלו במנועי החיפוש.

אז למה העסק שלך צריך קידום אתרים – SEO?

  • SEO הוא מקור התנועה העיקרי ברוב האתרים
  • גורם לכם להופיע היכן שמחפשים אותכם
  • הבאת לידים איכותיים ורלוונטים לעסק
  • מגדילים לכם את אמינות האתר בעיני גוגל והגולשים
  • גורם לפחות תלות בערוצי פרסום אחרים

לחצו ליצירת קשר וקבלת הצעה

פעילות ה-SEO באטומי כוללת על קצה המזלג גם גיבוש אסטרטגיית תוכן מלאה, ניהול אתר, בקרה רציפה על תקלות, מעקב צמוד בכלי האנליטיקס השונים ושיפור חוויית המשתמש.

המטרה היא ניתוב ומשיכת גולשים איכותיים לאתר, על מנת שיבצעו פעולות בעלות ערך כמו פניות, רכישות, יצירת קשר, קריאה וכו’. אנחנו מבצעים קידום אתרים SEO שמותאם לצרכים של כל ארגון, עסק, שירות ומוצר באופן שיאפשר לנו להשתפר ולצמוח שוב ושוב.

ושוב לציין כי דירוגים בגוגל הם אמצעי, אבל לא המטרה לכשעצמה. מטרת העל של השירות הוא להביא לשיפור הביצועים העסקיים של האתר, דבר שבא לידי ביטוי באמצעות צמיחה משמעותית של התנועה האורגנית במקביל לגידול הפניות הרלוונטיות ו/או המכירות דרך האתר.

מהם השלבים שאנשי קידום אתרים (SEO) מבצעים בפועל בשביל לקדם אתר של עסק:

  • מחקר מילים (Keyword Research) : תהליך של קידום אורגני חייב להתחיל בשלב מחקר מילות המפתח, העיסוק של החברה יכול להשפיע רבות על כמות המילים של המחקר, כמות המילים יכולה להכיל בין עשרות למאות מילים. דגש חשוב הוא שמחקר המילים בקידום אתרים לא מוגבל למחקר יחיד בפועל הרבה מילות מפתח יתקדמו בתהליך.כמו כן, מחקר מילים עוזר במיקוד ומדידת התקדמות במונחים עיקריים. המדד החשוב ביותר במדידת הצלחת הפרוייקט הוא כמות הכניסות הרלוונטיות לעסק וכמות הלידים והמכירות שהאתר השיג מהכניסות.

 

  • מחקר מתחרים (Competitors Research) :מחקר מתחרים נועד בשביל להבין את סביבת התחרות איתה הלקוחות מתמודדים בתוצאות החיפוש של גוגל מתוך מטרה לאפיין ולנתח את רמת הפעילות של הקידום האורגני המיושמות באתרי המתחרים בכל מילות המפתח.
    לאחר ניתוח ממצאי המחקר מחלקת הקידום האורגני מבססת עבור הלקוחות אסטרטגיה מותאמת אישית  שעוזרת לשפר ולייעל תוצאות הקידום האורגני בגוגל.

 

גם אתם מרגישים שמילות מפתח זה הכי 2021?

תשאירו פרטים ותנו לנו להציע לכם משהו אחר...