WEB
ANALYTICS

WEB ANALYTICS

סוכנות שיווק דיגיטלי אטומי הינה מהסוכנויות הבודדות בישראל בעלות הסמכת Google Analytic ו- Google Data Studio – GACP בחברה צוות אנליסטים מנוסה בהיכרות עמוקה עם שיטות העבודה בפרסום הדיגיטלי לצד יכולות אנליזה והיכרות עם כלי ב BI מתקדמים.
פעילות המחלקה כוללת מתן מענה לאתגרים השוטפים של מנהלי השיווק ביניהם:

01

ביצוע הטמעות אנליטיקס לאיסוף מידע דיגיטלי

לצורכי ניתוח ומדידה

  • מדידת פעילות מסחר אלקטרוני – Enhanced Ecommerce
  • בקרת תהליכי מכירה ומשפכים דיגיטלי – Funnel visualization
  • יצירת תשתית מדידה לפעילות חוצה דומיינים – Cross Domain Measurement
  • מדידה אחודה למשתמשים בין מכשירים שונים – User id & Cross device tracking
  • בניית מודל ייעודי לשיוך המרות בפעילות מרובת ערוצים – Attribution Modeling
  • הגדרת מאפיינים ומדדים מותאמים אישית – Custom Dimensions & Metrics
  • יצירת פילוחים ובידוד המידע הרלוונטי – Custom Segments
  • הזרקת נתונים לגוגל אנליטיקס מתוך מערכות הארגון או פעולות המתבצעות מחוץ לאתר  – Measurement Protocol hits
  • ייצוא המידע למסדי נתונים בענן לצורך ניתוחים מתקדמים והימנעות מהצגת נתונים מדגמית – Export to BigQuery
  • שימוש במערכות מעקב שיחות ושיוך השיחות פעילות המדיה – Call tracking
02

לוחות בקרה למעקב אחר ביצועי המדיה

בזמן אמת (Real Time Dashboards)

לרוב המנהלים אין את הזמן לצלול לתוך טבלאות, נתונים ומספרים ולעבור בין פלטפורמות הפרסום השונות. לוח הבקרה הינו כלי ניהול יום יומי הממחיש באופן ויזואלי, נוח ומיידי למנהל השיווק ולמנהלי המדיה את הנתונים בצורה פשוטה ובהירה. הוא מאפשר בקרה יומיומית אחר אפקטיביות כלי הפרסום ועוזר בזיהוי מגמות. ובהפניית משאבים לערוצי המדיה הכי אפקטיביים.

אבל לא רק מנהלי שיווק או מדיה יכולים ליהנות מלוחות בקרה. בשנים האחרונות הקמנו לוחות בקרה גם לטובת הפשטה של תהליכי self service או תהליכים עסקיים אחרים המשמשים מאפייני ומנתחי מערכות . לוחות הבקרה מסייעים בניתוח של תהליכי מכר ושירות.

לחברת אטומי כיום גישת API לעשרות מקורות דאטה ופלטפורמות פרסום כגון:
Google ads, Facebook, Instagram, Taboola, Outbrain, Google Analytics, Google Trends, Google Search Console, Display & Video 360, YouTube Analytics, Google Firebase, Google BigQuery, Facebook Page insights, LinkedIn, Amazon Ads, מדיות בקניה ישירה, מידע מתוך מערכות CRM כגון Salesforce, Zoho, Powerlink ועוד.

03

חיבור בין offline ל- online


וסגירת מעגל רכישה

כשתהליכי המכירה קורים דיגיטלית, מאוד קל לנו להבין את ההשפעה של קמפיין פרסומי על המכירות באתר. אבל מה קורה כאשר תהליך המכירה אינו דיגיטלי, ומתבצע מחוץ לאתר?
מה קורה כאשר תהליך המכירה הוא מורכב ולא מסתיים בקליק לעגלת הקניות?

הקושי של מנהלי השיווק ומכירות לקשר בין התקצבים המושקעים בערוצים המדיה השונים
לבין הרכישות במוקדי השירות מקשה על ההבנה וזיהוי של ערוצי המדיה המשתלמים והיעילים ביותר. כדי לחבר את העולם הדיגיטלי לעולם האמיתי של מוקדי המכירה נדרשת פעולה של “סגירת מעגל”.

באמצעות שילוב של מספר מערכות טכנולוגיות, צוותי פיתוח ועבודה צמודה ומשותפת עם
אנשי ה-IT בארגון, אנו מאפשרים לבצע “סגירת מעגל מלאה” שעוזרת למנהלים בארגון לדעת
את האפקטיביות של ההשקעה בפרסום באופן המדויק ביותר.

04

CRO (conversion rate optimization)

אופטימיזציה לתהליכי מכר דיגיטליים

גם תהליך מכירה טוב יכול להיות טוב יותר! באמצעות בחינה של כל השלבים בתהליך המכירה אנו מסוגלים לראות את החוזקות והחולשות של כל שלב ושלב בתהליך.
באיזה מקום בו יש אחוזי נטישה, מהם אחוזי הנטישה, זיהוי כשלים בהבנה, כשלים טכניים בחוויית המשתמש (UI) ודרכם אנו מגבשים המלצות לשיפור.

לצורך הבחינה, אנו עושים שימוש בתהליכי A/B Testing הידועים כשיטה האפקטיבית ביותר לשיפור הביצועים.
במסגרת העבודה צוות האנליזה מלווה אתכם בכתיבת תכנית פעולה ובחירת הרכיבים למדידה.
במידת הצורך בתהליך משתלבת מחלקת הסטודיו של אטומי לצורך הפקת חומרים ייעודיים לטובת תהליך המכירה.

אנליטיקס לאפליקציות Google Firebase Analyticts
במחלקת האנליזה של אטומי אנו מתמחים גם בפתרונות לעולם האפליקציות והניידים.
באמצעות Google Firebase Analytics, שהוא הפתרון האולטימטיבי של גוגל לניטור פעילות הגולשים באפליקציות (IOS, Android), מתאפשר לנו להטמיע כלי שיווק אשר באמצעות שימוש נכון יאפשרו לכם להיות בקשר טוב יותר עם הלקוחות שלכם ואף להגדיל את שורת הרווח.

05

הכשרה והדרכה

אנו מאמינים שהידע, המומחיות וההבנה שלנו בעולם האנליזה חייבים להיות מוטמעים בכל ארגון לצורך התייעלות ויצירת שפה משותפת. הקניית הידע לצוות השיווק מאפשרת שליפת נתונים מהירה וממוקדת תוך הבנת הנתונים המתקבלים ויכולת להסיק מסקנות מתוכם.

אנו מעבירים הדרכות לארגונים שרוצים להשתפר, להיכנס לעולם החדש של האנליזה ולהפיק ממנה יותר לטובת הארגון. המומחים שלנו מעבירים הרצאות בנושא האנליזה ועובדים בצמוד לצוותי הפיתוח לצורך הדרכה צמודה של הצוותים.

העולם של ניתוח הנתונים הוא עולם דינאמי שכל הזמן מתעדכן ומשתפר ולכן חשוב לנו וגם לכם להיות תמיד עם האצבע על הדופק. במסגרת הפעילות תינתן היכרות עמוקה עם Google Analytics ויכולת הפקת תובנות שיווקיות באמצעותו. צבירת ניסיון מעשי בביצוע פעולות בסיסיות ומתקדמות.

DATA MANAGEMENT

אנשי השיווק חשופים היום ליותר נתונים מאי פעם. נתונים המפוזרים בין עשרות פלטפורמות פרסום ושיווק. כלים חדשים שפיתחנו במחלקת ה- Web Analytics, לצד התבססות טכנולוגיית הענן של גוגל, מאפשרים לנו לאסוף את המידע בקלות, ברמה יומיומית, לנטר ולנתח את התנהגות הגולשים, ולקבל תמונה ברורה של התנהגות הצרכנים המאפשרת לקבל החלטות מדויקות בזמן אמת.

צוות המחלקה פרץ דרך במספר תחומים, ביניהם ניטור תהליכי מסחר אלקטרוני, שילוב נתוני קמפיין ומערכות ERP ו- CRM, אוטומציה של דוחות והפקת דשבורדים, שדרוג תהליכי אופטימיזציה של קמפיינים במדיה והכשרות לבכירים בתחום.

הדשבורדים שלנו הם כלי ניהול מתקדם וחשוב מסוגו, המאפשר הנגשה וריכוז הנתונים הרלוונטיים בצורה ויזואלית נוחה וידידותית עם דגש על חוויית משתמש ברורה וקלה להבנה. במקום לחפש בעשרות דפים שונים ולנסות לרכז את הנתונים, אנו יוצרים מודל ברור השואב את הנתונים בזמן אמת ומציג אותם בוויזואליות שמאפשרת ללקוח לחסוך שעות רבות ולהתמקד בניטור ופיענוח המידע שברשותו. למעשה אנו מספקים כלי ניהול שמייעל את העסק ומנגיש מידע בזמן אמת.

ההישגים האלה, הפכו אותנו לאחת מ-5 סוכנויות הדיגיטל היחידות בישראל שמחזיקות בהסמכת Google Analytics – GACP ברמת הסוכנות.

MEDIA MANAGEMENT

להגיע לקהל זה דבר אחד. להגיע לקהל ממוקד, בזמן מדויק ועם ההצעה הכי רלוונטית עבורו – זה כבר עניין למקצוענים. המדיה הדיגיטלית מציעה היום אינספור דרכים להגיע ליעד, אבל רק תכנון נכון וחכם יביא אותנו ליעד במינימום זמן וכסף.

במחלקת תכנון וניהול המדיה אנחנו קודם כל מבינים לעומק מהו הצורך האמיתי של הקמפיין. לפני שאנחנו מתחילים כל קמפיין עם הלקוחות שלנו, ותיקים וחדשים כאחד, אנחנו עוברים איתם תהליך מקדים הכולל תחקיר מעמיק הבוחן את צרכיו, רצונותיו והמקום שאליו אנחנו מכוונים.
לאחר קבלת בריף מדויק שנעשה בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, אנחנו בוחרים את הפלטפורמה הנכונה להנגיש את התוצר לקהל היעד שלנו, במסגרת התקציב והיעדים.

תכנון המדיה מהווה חלק בלתי נפרד מאיתור קהל היעד והנקודות המשותפות לו ולמותג, כאשר כל שלב נמדד על פי מדדי הצלחה שונים. עם השנים פיתחנו מומחיות רבה בזיהוי הצרכים של הלקוח וכיום אנחנו יודעים ליצור תמהיל מדויק הנכון עבורו, שכולל פרסום דרך מגוון ערוצי מדיה כמו Google ,DV 360 ,YouTube ,Taboola Outbrain, Facebook וכו’.

לאחר עליית הקמפיין אנו מבצעים מעקב וניתוח מדויק של תוצאות הפרסום ומלווים את הלקוח לכל אורך הדרך.
אנחנו מאמינים שהצלחה יכולה לבוא רק מתוך אמון ושותפות מלאה בין הצדדים.

GOOD RESULTS

עם מעל ל-10 שנים בניהול פעילות אי קומרס ענפה, יש לנו באטומי את מגוון הכלים והיכולות לנהל ולשפר פעילות מסחר אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA
% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA
% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA

READ MORE ON OUR BLOG

עדכון גוגל אנליטיקס: נקבע תאריך ההורדה של Universal Analytics, מיולי 2023 GA4 יהיה האופציה היחידה

מנהלי שיווק - הכירו את פתרון ניהול הדאטה שיעזור לכם למכור יותר גם באתר האינטרנט וגם בחנויות הפיזיות!

בודק...