אנשים מבלים כ-90% מזמן צריכת התוכן שלהם במובייל בשימוש באפליקציות, עם זאת אפליקציה ממוצעת יכולה לאבד את רוב הגולשים שלה תוך מספר ימים.
חברות חכמות הבינו שהיכולת למדוד ולהכיר התנהגות גולשים באפליקציות היא כבר לא אופציה, אלא דרישת מינימום.
כדי לעזור לבעלי האפליקציות להכיר טוב יותר את התנהגות הגולשים, החליטה גוגל להקים את Firebase, פלטפורמת אנליטיקס מתקדמת לאפליקציות,
המציעה מגוון כלים אסטרטגיים במקום אחד.
Firebase עוזרת לחברות:
1. לשפר את חוויית המשתמש ואת זמן השימוש באפליקציה:
Firebase נותנת הרבה יותר מידע על מה שקורה באפליקציה שלכם מאשר המידע שתוכלו לקבל באמצעות גוגל אנליטיקס לאתרים, כיוון שדרכה ניתן לדעת מי המשתמשים שלכם,
אילו סוגי משתמשים נשארים באפליקציה הכי הרבה זמן, אילו חוזרים ואילו קונים הכי הרבה.
בנוסף, ניתן לפצל את המשתמשים לסגמנטים ולשפר את חוויית הגלישה של כל סגמנט על בסיס העדפות השימוש שלו.
כמו כן, ניתן להגדיר עד 500 אירועים (event tracking), שיעזרו להעלות את סוג התוכן, המוצר או המבצע החשוב להם ביותר – זה שגורם להם להשתמש יותר באפליקציה,
לשתף את התכנים במדיה החברתית, או לקנות, וכן ניתן לשלוח למשתמשים push notifications הרלוונטיים ביותר לסגמנט שלהם.
2. להגדיל את קהל המשתמשים האיכותי:
עם כל כך הרבה מידע על קהל המשתמשים שלנו, קל ליצור קמפיינים הפונים לקהל המדויק והרווחי ביותר, ולעודד אותו להשתמש יותר באפליקציה.
באמצעות Firebase, אפשר להתחבר ל-AdWords ולהביא את הקהל האידיאלי לאפליקציה, וכן לנתח אילו קמפיינים (AdWords ואחרים) מביאים הכי הרבה משתמשים אידיאליים.
כתוצאה מכך, Firebase עוזרת לחברות להגדיל מכירות בערוץ שהופך קריטי יותר משנה לשנה: ערוץ המובייל.