SEO Infographic – מיפוי גורמי ההצלחה של הקידום האורגני

כמו בשר הטבעות, כולנו היינו רוצים "one ring to rule them all", ואם נתרגם זאת לזירה של קידום האתרים seo, היינו רוצים את המשתנה הבודד שייתן לנו שליטה מלאה ביכולת להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל… אלא שלאחר יותר מ-10 שנים בתחום, נוכחנו לדעת שכדי להופיע במיקומים הנכונים בתוצאות החיפוש ולייצר תנועה של גולשים לאתר ותוצאות עסקיות, נדרש מאיתנו לעקוב באופן יומיומי אחרי עשרות ומאות משתנים שחלקם אנחנו מבינים ואת חלקם לעולם לא נדע. עם זאת, הניסיון המצטבר לימד אותנו מה הם המשתנים המרכזיים שאם נקפיד עליהם, הסיכוי שלנו להצליח הוא גבוה במיוחד. חלק מהדברים הם דברים בסיסיים, ניתן לומר אפילו "וותיקים" וחלקם חדשים ומשתנים בהתאם לרוח התקופה ולשינויים התכופים באופן שבו אנחנו עושים שימוש באינטרנט, בדגש על מהפיכת ה-mobile first  ועל חווית המשתמש.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) – היא אחת הפעילויות השיווקיות החשובות ביותר לעסקים בעידן הדיגיטלי. מנועי חיפוש באינטרנט הם מקור מספר 1 לאיתור מידע, מוצרים או שירותים. כולנו מבינים את החשיבות של נוכחות בתוצאות החיפוש באינטרנט. יחד עם זאת, חייבים לציין גם את החשיבות של המיקום בתוצאות חיפוש. מחקרים שיווקיים מדגישים את העובדה החשובה הזאת במספרים:

  • 70% מהגולשים שמחפשים מוצר או שירות בגוגל מוצאים את תוצאות החיפוש האורגני יותר רלוונטיות
  • 49% מהגולשים צופים רק בעמוד הראשון של התוצאות
  • 55% מהגולשים בודקים רק תוצאה אחת בכל עמוד

יסודות ה- SEO
אסטרטגיה של אופטימיזציה למנועי חיפוש מחולקת ל-2 קטגוריות עיקריות: on-page SEO ו-on-page SEO .off-page SEO מתמקד באופטימיזציה של החלקים הפנימיים של אתר האינטרנט המשפיעים על דירוג במנועי החיפוש. off-page SEO  מתמקד בגורמים החיצוניים המשפיעים על דירוג במנועי החיפוש.

דגש על גורמים חשובים ביותר
בתוך כל אחד מהתחומים של on-page ישנם כמובן עשרות אם לא מאות גורמים נוספים. מטרת הפרויקט היא להכוונה ויזואלית ודירוג הגורמים על פי סדר חשיבותם תוך שימת דגש על העדכונים האחרונים, שנראים בשימוש עקבי על ידי מנועי החיפוש או מאומתים על ידי קהילת מומחי ה-SEO ואלה הגורמים המשמעותיים ביותר שיכולים לעזור להשיג תנועה איכותית ממנועי החיפוש.
פרויקט SEO Infographic מתמקד בטכניקות מתקדמות של אופטימיזציה on page הנמצאת בשליטה ישירה של בעלי אתרים ונחלקת ל-4 תחומים עיקריים.

  1. תוכן – גורמים הקשורים לאיכות התוכן
  2. מבנה האתר – גורמים הקשורים לפונקציונליות הכוללת של האתר
  3. HTML – גורמים ספציפיים לעמודי האתר
  4. Analytics – גורמים הקשורים לניתוח התנהגות הגולש

מטרת הפרויקט SEO Infographic – היא לסייע לחברות ועסקים להתמקד במשתנים המרכזיים הנדרשים להצלחה באופטימיזציה למנועי חיפוש.
במקום לייצר רשימה ארוכה של מאות גורמים המשפיעים על הדירוג, בחרנו להציג בפניכם כלי עזר ויזואלי המתמקד בעקרונות והיסודות, יחד עם החידושים אחרונים בתחום ובהיררכיה על פי דירוג החשיבות.

RELATED POSTS

No data was found
בודק...