שיווק אירועים עסקיים – תעבירו לאוטומטי!

מה הופך כנס, אירוע עסקי או וובינר מאירוע טוב לאירוע מצוין? 8 סודות הצלחה בניהול ושיווק אירועים וכנסים באמצעות Marketing Automation

רוצים לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים? להגדיל את החשיפה בקרב לקוחות פוטנציאלים, ספקים ומפיצים? לתרום משמעותית לתדמית המותג שלכם? כל מה שעליכם לעשות הוא לארגן כנס, אירוע, יום פתוח, פורום, יום מכירות, סמינר, או וובינר! נשמע פשוט? זהו שלא.

המורכבות הלוגיסטית הכרוכה בתכנון אירוע עסקי, בשיווקו ובחיזוי מספר המשתתפים, מחייבת הקצאת משאבים ארגוניים רבים לאורך זמן:
ביצוע אלפי שיחות טלמרקטינג לגיוס משתתפים, תזכורות חוזרות לרשימות תפוצה אינסופיות, עדכונים סיזיפיים במערכת המידע הארגונית, של פרטי המתעניינים שהגיבו לדף הנחיתה, חיובים באשראי, ביטולי השתתפות, החזרים כספיים ועוד. בתמורה למאמצים אדירים אלו, תתוגמלו ב… עננה כבדה של חוסר ודאות שתרחף מעליכם עד יום האירוע.

MA מפזרת עבורכם את הערפל!

כדי להבטיח שהאירוע העסקי שלכם יניב תוצאות עסקיות מרשימות, נדרשת עבודת הכנה מעמיקה – עוד לפני שניגשים להפקה.
האירוע חייב להתבסס על האסטרטגיה השיווקית של הארגון שלכם, לתמוך בצרכים לשמם נוצר, להתמקד בקהלי היעד הנכונים ולזכות לשיווק ממוקד לחשיפה אופטימלית.
וכאן, נכנסת לתמונה מתודולוגיית ה- Marketing Automation .
בין שאר יכולותיה הטכנולוגיות והשיווקיות המתקדמות, MA היא "מכונת שיווק כנסים" אוטומטית ופרסונלית, הפועלת למקסום מספר הנרשמים ומסייעת להם להשלים את תהליך ההרשמה בקלות ובאופן חווייתי.
באמצעות MA תחשפו את האירוע העסקי המתוכנן באמצעי המדיה התואמים להתנהגות קהל היעד: הודעות SMS, דוא"ל, ניוזלטרים, הזמנות ועוד – כל זאת באמצעות מסרים חדים וקליטים שיופצו אוטומטית בתדירות שהוגדרה על ידכם מראש.

8 סודות ההצלחה לשיווק אירועים עם Marketing Automation

לקראת האירוע העסקי הבא שלכם, ביקשנו ממומחי ATOMI לחשוף עבורכם את סודות ההצלחה של המותגים המובילים בעולם שעבורם, אירועים עסקיים פיזיים ווירטואליים, הם כלי שיווקי רב עוצמה:

סוד #1 – התמקדות בלקוחות הטובים ביותר
MA משתמשת במאגר הלקוחות הפוטנציאלים של הארגון ו/או בדאטה שהצטבר ממהלכי פרסום במדיה. לקוחות אלו מחולקים לסגמנטים על פי מדדי איכות שונים שנקבעו על ידכם מראש.
בדרך זו ניתן להבטיח שפרופיל הנרשמים תואם למטרות האירוע ולאופיו.
בנוסף, המידע הנאסף מקהל המתעניינים, מאפשר לכם להתאים את תוכנית האירוע העסקי לעולמות התוכן של הנרשמים וליהנות מרמת התעניינות גבוהה במיוחד.

סוד #2 – שימוש במסרים אישיים
בעזרת MA תיצרו מסר פרסונלי, המלווה בטריגרים ובתגובות המותאמות ל"שפת הגוף הדיגיטלית" של הגולש המתעניין באירוע.
כך תוכלו לפנות אל קהלי היעד בסגמנטים השונים, במסרים התואמים לתחומי העניין שלהם, או לשלב בו הם נמצאים בתהליך ההחלטה ולהעצים את חווית הלקוח לאורך התהליך כולו.

סוד #3 – תהליך רישום ידידותי  
המשתתפים הפוטנציאלים שלכם מתעבים טפסים ארוכים ומסורבלים.
לכן, MA מאפשרת תהליך הרשמה נגיש ומאובטח בדפי נחיתה ידידותיים במיוחד, שאינם דורשים מהנרשמים מידע שאינו חיוני ולא מערימים עליהם קשיים בדרך אל התשלום (או הזיכוי) בקופה.
כמו כן, ניתן ליצור תהליך רישום מפולח לקהלים שונים, באמצעות נתיבי רישום שונים. כך תוכלו להזמין את לקוחות ה-VIP שלכם להרצאות פרימיום או לפנלים מקצועיים שאינם מיועדים לכלל המשתתפים.

סוד #4 – ניטור אישורי השתתפות
סדרת אינטראקציות MA מתוזמנות מראש, הכוללת טיזרים מתכני האירוע, תמריצים כמו הנחת רישום מוקדם, חשיפת תוכנית הכנס וסדרת תזכורות לנרשמים, תספק למתעניינים את כל הסיבות הטובות להגיע אל האירוע, במועד הנכון ובשעה המדויקת.

סוד #5  – זיהוי צורכי הקהל  
סקר קצר בקרב המתעניינים, המוזמנים והסרבנים, יאפשר לכם להכיר טוב יותר את הארגון שלהם, להבין את מניעי ההשתתפות או אי ההשתתפות, את הנושאים המעניינים אותם, את הציפיות שלהם מהאירוע ואת העדפותיהם האישיות (עד כדי זיהוי מראש של אלרגיות למזון שיוגש באירוע…). סקר זה יספק לכם מידע יקר ערך לאירוע הקרוב ולאירועים שיבואו אחריו.

סוד #6 – בקרה צמודה
MA מזהה מיידית מצבים של overbooking או מכירת חסר ומציגה בזמן אמת את נתוני התשלומים, מספר הביטולים והיקף הנרשמים.
הודות לנתונים אלו, תוכלו להיערך לאירוע מראש ולחסוך בעלויות באמצעות בחירת חלל אירוח מתאים, מספר המושבים, מספר המנות, כמויות הכיבוד ועוד.

סוד #7 – למידה, הטמעה ויישום
שימוש נכון ביכולות ה-MA כנגזרת שיווקית של תחום הדאטה בארגון, יאפשר לכם למדוד ערכים כגון נוכחות, תשלומים וביטולים, יספק לכם מידע אודות החזר ההשקעה בכל אירוע ואירוע ויסייע לכם להבין את השפעת האירועים העסקיים על הכנסות הארגון לאורך זמן.

סוד #8 – שמירת קשר בתום האירוע
בעזרת MA תגבירו את מעורבות המוזמנים מהחשיפה הראשונית ועד יום האירוע. בנוסף, MA תסייע לכם לשמור על קשר עם המשתתפים גם לאחר האירוע, כי משתתף מרוצה שהפיק מהאירוע העסקי שלכם את המיטב, ישמח לקבל מידע שיווקי בדוא"ל, יירשם ללא היסוס לאירועים הבאים ויהפוך, עד מהרה ללקוח נאמן.

אנחנו באטומי, נשמח לעמוד לרושתכם.
רוצים ליהנות מכל הטוב שיש למתודולוגיית ה-
Marketing Automation להציע לכם כבר באירוע העסקי הקרוב? צרו קשר!

RELATED POSTS

No data was found
בודק...