פייסבוק מציגה: מדד להצלחה

פייסבוק מציגה: הכלים שיעזרו לכם למדוד טוב יותר את הקמפיינים שלכם

לקראת עונת החגים בארה"ב ובעולם, פייסבוק שידרגה את כלי המדידה לדיווח אפקטיביות הקמפיינים. הכלים הללו יעזרו לנו המפרסמים לדעת טוב יותר האם ועד כמה הקמפיינים שלנו אפקטיביים. בעזרת הכלים נוכל לבחון ביצועים חוצי פלטפורמות. כלומר: בנוסף לפייסבוק, נוכל לבחון את הביצועים גם באינסטגרם וגם בוואטסאפ וכמובן באתר שלנו. כלים אלו יעניקו לנו מבט שלם יותר על הנעשה בקמפיינים.

כלי מדידה חוצי חשבונות

פייסבוק שילבה במערכת Cross-account Reporting וכעת ניתן לבחון ביצועים של חשבונות שונים במקביל. לדוגמא אם אנחנו מריצים 2 חשבונות e-Commerce נוכל לבחון אותם זה מול זה, היכן הקהל היה יותר אפקטיבי, האם קהל x הגיב טוב יותר לקמפיין מקהל Y, בעזרת הכלי נוכל למדודד פרמטרים כגון חשיפה, כמות היוניקים שנחשפו לפוסט, והמרות.

לפי פייסבוק המערכת החדשה היא one-stop shop לביצועים שלנו כמקדמים של מספר מותגים במקביל, ובכך אנחנו יכולים ללמוד ולהשתפר, להסיק מסקנות ולהבין האם הפעולות שביצענו בקמפיין הן נכונות.

להבין טוב יותר את מסע הגולש דרך ערוצים שונים

בנוסף פייסבוק שילבה כלי מדידה טובים יותר לבחינת התנהגות הגולשים בפלטפורמות השונות, כיום גולשים מבצעים אינטרקציות עם הנכסים הדגיטלים שלנו במספר רב של פלטפורמות. לגולש יש היום אינספור כלים לתקשר עם העסק שלנו בצורה דיגיטלית, דרך האתר, עמוד הפייסבוק, עמוד האינסטגרם, וואטסאפ לעסקים ועוד…
הכלי החדש של פייסבוק ייתן לנו תובנות טובות ותמונה מלאה יותר על האם גולשים שהמירו בקמפיין פייסבוק יצרו איתנו אינטרקציה גם במקומות אחרים (בעזרת כלי בשם Conversion Path Reporting) בעזרת כלי זה נוכל לבחון יחד ובנפרד, כל נכס דיגיטלי שאנחנו מתחזקים, כך נוכל לקבל תובנות טובות יותר על אסטרטגית הפרסום בה בחרנו.

RELATED POSTS

No data was found
בודק...