Ai

כיצד למדוד טראפיק ואזכורי מותג ממנועי AI ?

  הקדמה: תנועה ממקורות לא נראים   במשך שנים, מדידת ביצועים דיגיטליים הייתה פשוטה יחסית. שיפרנו דירוג של ביטוי מפתח בתוצאות האורגניות בגוגל (SEO)? העלינו קמפיין חדש בטיקטוק? פוסט שלנו בפייסבוק הפך לויראלי? מיד נכנסנו לכלי אנליטיקס ובדקנו מה עשו הגולשים הללו – כמה זמן שהו באתר, באילו עמודים ביקרו, והכי חשוב, האם השאירו ליד …

כיצד למדוד טראפיק ואזכורי מותג ממנועי AI ? לקריאה »

קידום אתרים אורגני SEO בשילוב עם קידום אתרים במנועי AI - AEO

SEO בשנת 2025: מה השתנה – ומה לא?

לפני יותר מ-25 שנה הושק מנוע החיפוש של גוגל, ושינה לעד את עולם השיווק הדיגיטלי. מהר מאוד הוא הפך לכלי חיוני עבור כל עסק או ארגון – מקום שבו לקוחות פוטנציאליים מחפשים תשובות, משווים אפשרויות ומקבלים החלטות. יחד עם ההתפתחות הזו, נולד מקצוע קידום האתרים האורגני (SEO), שמטרתו ברורה: למשוך טראפיק איכותי על ידי הופעה …

SEO בשנת 2025: מה השתנה – ומה לא? לקריאה »