אינסטגרם מרחיבה את אזורי הפרסום

אינסטגרם הכריזה בשבוע שעבר על  הרחבת אזורי הפרסום והודיע שהחל מהשבוע תחל בפיילוט מודעות בפיד ה-Explore שלה שהיה עד היום נקי ממודעות.

פיד ה-Explore הוא אזור שנוצר באופן אלגוריתמי שבו אפשר להחישף לסטוריז של ידוענים, תוכניות ב-IGTV, משפיענים, סלבריטאים. מטרת הפיד היא לחשוף את הגולשים לחשבונות שהם אינם עוקבים אחריהם ואולי יענינו אותם (האלגוריתם חושף את הגולשים לתוכן מותאם אליהם).

המודעות החדשות יעבדו בדרך הזו: המפרסם יבחר באפשרות למקם את מודעות האינסטגרם שלו בתוך פיד ה- EXPLORE דרך הפייסבוק אדס מנג’ר. המודעות החדשות לא יופיעו בראש הפיד, אלא רק כאשר יצלול הגולש לעומק פיד ה- Explore הוא יחשף למודעות החדשות.

פייסבוק מחפשת מקומות חדשים למקם בהם מודעות, היא מרחיבה את האפשריות בשאר האפליקציות במשפחה כמו וואטסאפ, והמסנג’ר של פייסבוק. הסיבה לכך היא שאנשים מבלים בפיד הראשי פחות זמן בעיקר בגלל עליית הסטוריז גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, לפי הנתונים של פייסבוק: חצי מילארד משתמשים רואים מידי יום סטוריז באינסטגרם.

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!