EN

היה סופר כיף

מצעד פרסומות סופרבול 2020 של אטומי

אם להודות על האמת, במקרה הטוב, יש אולי שניים וחצי ישראלים שקמו באמצע הלילה כדי לראות את הסופרבול. יש כל כך הרבה חוקים, מהלכים, תפקידים כשהרבה יותר קל להסביר לנו מה זה נבדל. אז למה בכל זאת אנחנו מדברים על הסופרבול? בגלל שמדובר בפסטיבל הפרסום האמריקאי העצום בעולם. עם עלות של 5.6 מיליון דולר לחצי דקת שידור וזה עוד לפני שדיברנו על הפקות ענק עמוסות כוכבים הוליוודיים מהשורה הראשונה ותסריטים שנכתבו על ידי מיטב המוחות הקריאייטיביים שחוזרים לנוסחה הבסיסית של הפרסום: אני אתן לכם בידור ואתם בתמורה תקשיבו למה שיש לי לומר לכם. וכשלוקחים בחשבון שאנשים בהפסקה מעדיפים ללכת לשירותים או לבהות בסמארטפון, מבינים שלתפוס את תשומת הלב של הצופים הופכת ליותר ויותר קשה.

אספנו בשבילכם מספר פרסומות שלדעתנו בלטו מעל כל השאר מקווים שתיהנו מהבחירה. אה ויש גם זווית ישראלית מפתיעה:

1. לקום אתמול בבוקר עם ג’יפ
ג’נרל מוטורס לקחו את הסרט האייקוני לקום אתמול בבוקר בכיכובו של ביל מארי על בנאדם שמתבאס לחוות את אותו היום בדיוק בכל יום ונתנו לו טוויסט מעניין שהפך את הסיפור. פתאום ביל מארי מגלה שהוא יכול כל בוקר להיכנס לג’יפ החדש ולהפוך את הבאסה שבלקום לאותו היום כל בוקר לסבבה:

2. וולמארט – שירות פיק אפ שלא מהעולם הזה
וולמארט רצו להראות שיש להם שירות איסוף מצרכים עתידני ולא מהעולם. אז איך עושים את זה? בסרט שאנחנו מכנים סרט wow עתיר תקציב וכוכבים שמייצגים אייקונים עתידניים. מהאנטרפרייז, דרך באז שנות אור, גברים בשחור ו…כאן נפסיק לעשות לכם ספוילרים וניתן לכם ליהנות בעצמכם מכל הכיף הזה.

3. באדווייזר  – אמריקאי טיפוסי
כמעט בכל סופרבול יש אותה פרסומות המניפסט האמריקאי, כזו שמנסה להגדיר מה היא אמריקה, מי הם האמריקאים ומה הם מסוגלים לעשות. לפני כמה שנים עשו את זה קרייזלר שיצרו עם אמינם עם שיר אהבה לדטרויט, לקלינט איסטווד יש מניפסט בלתי נשכח “מחצית באמריקה”, גם הוא לקרייזלר. ואיך אפשר לשכוח את הפרסומת האייקונית של אפל “לחיי המשוגעים”. שנה שעברה ג’יפ עשתה פרסומת מניפסט על מניפסטים. אז נכון שזה גובל בקיטש, אבל כשזה נעשה טוב, זה מעורר בך רגשות הזדהות פטריוטיים ומזהה את המותג שלך עם דבר גדול יותר.

4. צ’יטוס – אמ.סי האמר
איזה כיף לראות ביצוע מגניב לתובנה כל כך שחוקה שחטיפים מלכלכים את הידיים שלך. למצוא זווית חדשה, מצחיקה, מרעננת 30 שניות של פאן טהור וזכיר שפשוט עובד. הפרסומת של צ’יטוס היא פרסומת סופרבול קלאסית בנוסחה מנצחת: סלב + הומור + מספר סיטואציות מהירות = הצלחה

5. סודה סטרים וסאברה  – גאווה ישראלית
אם להודות על האמת, שתי הפרסומות לחומוס סברה וסודה סטרים הן לא הפרסומות הכי מבריקות בספוט, רחוק מזה. הן גם לא היו הראשונות, WIX עשתה את זה הרבה לפניהן ובר רפאלי התנשקה עם בחור קריפי במשך חצי דקה בפרסומת לאתר go daddy אבל הן משלנו ומבחינתנו זה נותן להן
אקסטרה נקודות.

זו הייתה הבחירה שלנו ויש עוד המון פרסומות לא פחות מצחיקות, מרגשות ומפתיעות ויש לכם ההזדמנות לבחור את פרסומת הסופרבול שלכם. אז פנו ביומן חצי שעה וצפו בכל הפרסומות ואפילו במופע המחצית המעולה של שאקירה וג’יי לו בקישור הבא.

 

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!