מהלכי הדיגיטל שעשו לנו את ינואר

קבלו שלושה מהלכים דיגיטליים מעולים שנתנו לנו השראה החודש:

MAX המבורגר | דאטה שפותחת תיאבון

רשת ההמבורגרים השוודית MAX היא אחת החברות הראשונות בעולם שמוגדרות “חיובית לסביבה”.
הרשת נעזרה בפלטפורמת האתר everysecond.io המשתמש בדאטה פתוחה של חברות גדולות, וביניהן גם אחת המתחרות שלה – רשת מקדונלדס, כדי להמחיש מהו הנזק הסביבתי הנגרם בכל שנייה ושנייה בה אנחנו ממשיכים לקנות ארוחות.
איך היא עשתה את זה? הציגה את האלטרנטיבה שלה למתחרים תוך שימוש בנתונים שממחישים את התרומה החיובית לסביבה שהחברה מקדמת.

תראו:
אלו הנתונים של מקדונלדס
אלו הנתונים של MAX

Air Jordan | חיבור מבריק בין סושיאל, מותג ומכירות

מותג הנעליים של מייקל גורדן AIR JORDAN עלה עם מהלך סנאפצ’טי בשילוב מציאות רבודה (Augmented Reality). ושינה לגמרי את חוקי המשחק.
החברה יצרה מידול 3D על בסיס התמונה האיקונית של מייקל מטביע, אותה אפשר להפעיל כמציאות רבודה בכל מקום. התוספת המגניבה היא שטאץ’ על הנעליים מוביל ישירות לעמוד רכישה ובתוך דקות ספורות הגולשים יכולים להיות הבעלים הגאים של הנעל המבוקשת.

הקייס, הנתונים והסיפור המלא כאן

Verizon – What you Missed | מהלך סושיאל זוכה קאן 2018

טורניר אליפות המכללות הוא אחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר בארה”ב בטכנולוגיית לייב סטרימינג. כ-300,000 אוהדים צופים במשחקים בטלפון הנייד שלהם מה שמעמיס על רשתות הסלולאר וגורם לבעיות בצפייה. אין יותר מבאס מלהמתין לטעינת משחק בלייב, שנייה לפני הסל המכריע, אז Verizon ניצלו את המומנטום כדי לצאת במהלך גאוני. הם ביצעו ניטור בלייב, לאיתור גולשים שהתלוננו בטוויטר על בעיות הצפייה אל מול הרשת שלהם ואז, תוך שניות בודדות דאגו להשלים עבור הגולשים המתוסכלים את מה שהפסידו בכל מיני שיטות יצירתיות. על הדרך גם הזכירו להם מי היא הרשת החזקה ביותר…

קחו רגע לראות מה היה שם

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!