EN

e-commerce
הגיע ל- facebook

פייסבוק מציגה: מהיום ניתן להקים חנות למסחר אלקטרוני ישירות מהאפליקצייה.

מארק צוקרברג הכריז אתמול (19 במאי) על השקת חנויות למסחר אלקטרוני לכל עסק שירצה בכך. כיום בפייסבוק קיימת האפשרות של העלאת קטלוג מוצרים ישירות בדף הפייסבוק, ההכרזה של פייסבוק היא בשורה אמיתית ודרמתית מאד לשוק ה-eCommerce בעיקר בגלל שלל הרשתות החברתיות שפייסבוק מפעילה וריבוי המשתמשים ההולך וגובר (במיוחד לאחר משבר הקורונה) 

לפי ההכרזה, כאשר תקימו את החנות שלכם היא תופיע אוטומטית בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם, ובקרוב גם ב- Messenger ו- WhatsApp. כל תהליך הרכישה יתבצע בתוך הפייסבוק ללא צורך לעבור לקישור נפרד בדפדפן. החניות של פייסבוק ידעו לעבוד עם מרבית שחקניות ה- eCommerce המשמעותיות בשוק: Shopify, BigCommerceWooCommerce, Advisor Channel, CedCommerce, Cafe24, Tienda Nube ו- Feedonomics, כך שאם יש לכם כבר חנות עובדת על אחת הפלטפורמות הללו תוכלו בקלות לשלב את הנכס שלכם בתוך השירות שפייסבוק השיקה.  

צוקרברג גם דיבר על שורת כלים מבוססי וידאו באינסטגרם ובפייסבוק שיושקו בהמשך ויצטרפו לשירות החדש.

בהמשך, התוכנית היא להשתמש בטכנולוגיית AI ובמציאות רבודה על מנת לייצר חווית קניות טובה יותר באמצעות כל המידע שכבר קיים על המשתמשים בפייסבוק, נוכל לקבל התאמה אישית של מוצרים לפי הרלוונטיות שפייסבוק תזהה עבורנו. בזכות המציאות הרבודה קונים אף יוכלו “למדוד” בצורה וירטואלית מוצרים שהם רוצים לקנות כמו משקפי שמש או שפתון. 

מתי השירות הזה יגיע לישראל אתם שואלים? עוד לא ידוע, אבל מבטיחים לעדכן כאשר זה יקרה.

קישור להכרזה של צוקרברג >

יכול לעניין אותך:

אישה מהירה WEB CORE VITALS

Web Core Vitals
מדד המהירות החדש

Web Core Vitals הם סט מדדים חדש שפורסם ע”י גוגל במטרה לכמת ביצועי האתרים מבחינת מהירות טעינה, מהירות תגובה ויציבות הדפים, כפי שהם משפיעים על חוויית המשתמש. הקונספט עצמו לא חדש ומזה שנים גוגל מתייחסת לנושאי מהירות הגלישה כגורם משמעותי המשפיע על אופן דירוג האתרים במנוע החיפוש. יחד עם זאת, בשנת 2021 גוגל פרסמו באופן […]

קהל נכבד! כל מה שצריך לדעת על ניהול קהלים בפרסום בגוגל

מפרסמים ברשת הפרסום של גוגל? כדי למקסם את התוצאות שלכם, אתם חייבים להכיר את כל סוגי הקהלים אליהם ניתן להגיע ולפרסם. בניית קהלים בצורה נכונה תוכל לשפר פלאים את הביצועים של הקמפיינים שלכם, תחסוך הוצאות מיותרות ותעזור לכם להכיר את קהל היעד שלכם באופן עמוק יותר. מה זה פרסום לפי קהלים? הפרסום בגוגל עבר המון […]

פייסבוק ביטלו את מגבלת 20%

פייסבוק הסירה את מגבלת החשיפה של מודעות עם יותר מ-20% טקסט בתמונה.

כל הפורמטים לפרסום ביוטיוב

המדריך שלנו לפרסום ביוטיוב – הפורמטים המובילים בפלטפורמה ומה החוקים והחוזקות של כל אחד מהם.

רוצים להישאר עם היד על הדופק?

הירשמו לניוזלטר שלנו

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!