הפרסום בסטורי עובד

בזמן שהפרסום בפיד הולך ודועך, הפרסום בפורמט הסטורי מתחזק ויש לזה סיבה טובה

בטח שמתם לב שיותר ויותר מותגים התחילו לפרסם בפורמט הסטורי באינסטגרם. נתונים של חברת kenshoo מצביעים שההשקעה בסטוריז ממומנים ברשת הוכפלה וקפצה מ-9% ברבעון הראשון של 2018 ל-18% ברבעון השני של 2019. אנו שמים לב למגמת עלייה משמעותית בפורמט הסטורי לעומת הפיד ה”קלאסי” של אינסטגרם שחווה האטה.

כל זאת קורה במקביל לעלייה בהשקעה בפרסום באינסטגרם שבשנת 2018 עלתה פי 4 לעומת הפרסום בפייסבוק, למרות שבתקופה האחרונה רואים שהפרסום בשתי רשתות אלו הגיע לאיזון כלשהו.

סביר להניח כי מפרסמים רבים משתמשים בפלייסמנטים אוטומטיים, כלומר מערכת המגדירה שטחי הפרסום, שמפנה את הפרסומות לפלטפורמות שבאופן אורגני זוכות לפופלאריות ובכך מסייעות למקסם את החשיפה לאותן פרסומות. כל זה קורה בעקבות שינוי ההרגלים של קהל הגולשים שמראה העדפה ברורה לכיוון הסטוריז, דבר שדוחף אותן באופן טבעי לכיוון הסטורי הממומן, כשלעיתים זה קורה ללא ידיעת המפרסמים עצמם. כתוצאה מכך ההוצאות על סוג פרסום זה גדלו משמעותית וכנראה ימשיכו לגדול, לפחות עד שאינסטגרם יפתחו את הפלטפורמה הפרסומית הבאה שלהם.

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!