חברת הביטוח שמשנה את הסדר

חברות ביטוח פועלות ע”פ אותו מודל כבר מאות שנים: הלקוח משלם סכום קבוע, ובמקרה קיצון הוא תובע את חברת הביטוח לקבלת פיצוי. חברות הביטוח מצידן, לאחר המקרה, לעיתים משלמות ולעיתים לא. אבל יש חברת ביטוח אחת שהחליטה לפעול אחרת:

NRMA חברת הביטוח המובילה באוסטרליה ניתחה את הדאטה שאספה ב-90 שנותיה ומאות אלפי מקרים בהם קרו אסונות ללקוחות שלה כדי למפות את גורמי הסיכון הראשיים של בתים באוסטרליה. ובפעם הראשונה בהיסטוריה – חברת הביטוח משלמת ללקוחות שלה לפני שקורה אסון ולא אחריו. וזאת כדי להמנע מממקרים מצערים כמו הצפות ושריפות (ומתשלומים גבוהים).

איך זה עובד?

הלקוחות מורידים אפליקציה שנותנת להם משימות לתחזוקה נכונה של הבית, וכשהם מבצעים את המשימה מתחייבת להעביר להם כסף לחשבון. למשל: בעבור החלפת צינור גמיש (כזה שמחבר את הברז לצנרת) יקבלו הלקוחות 20$ וזה בגלל שצינורות בלויים כאלה הם הסיבה מס’ 1 באוסטרליה להצפות. כשהמשימה מסתיימת מצלמים שולחים ומקבלים את הכסף. בשלושת החודשים הראשונים נשלחו כ-17,000 משימות ללקוחות, קרוב לשליש מהן התבצעו ומליוני תביעות פוטנציאליות נמנעו.

בקרוב אצלנו?

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!