מרקטינג אוטומיישן

MARKETING
AUTOMATION

MARKETING AUTOMATION

MAXIMIZING YOUR DATA

מה זה מרקטינג אוטומיישן?

Marketing Automation מאפשר לייצר תובנות שיווקיות ומידע שימושי המבוסס על הנתונים שמתקבלים מכל לקוח בכל נקודות המפגש מולו: בקמפיינים אונליין, בכניסות ותנועות באתר, באיסוף ומעקב אחר לידים ומכירות, באמצעות שימוש חכם בכלי המדיה, ב-email marketing, בחיבור למערכות CRM / טלמרקטינג / קופות, ועוד.

על בסיס המידע הזה ביכולתנו למיין את הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים לפי סגמנטים, ולפנות אליהם באופן המדויק ביותר: בערוצים הנכונים, בשפה מותאמת, בזמן הנכון ועם המידע הרלוונטי.

אז מה יוצא לכם מזה?
    • ייעול עבודת השיווק וניהול הדאטה
    • חיסכון בעלויות המדיה
    • הגדלת ההכנסות מכל לקוח

לחצו וגלו את היתרונות של Personalx מקבוצת אטומי מול המתחרים

שאלות ותשובות

מרקטינג אוטומיישן היא שיטת שיווק אוטומתי מבוססת דאטה שמתאימה למגוון צרכים.
בסיס העבודה באוטומציה הוא מאגר הנתונים (דאטה) שיש למשווק על הקהל שלו וככל שהדאטה גדולה יותר ואיכותית (מלאה בפרטים) ניתן לעשות איתה מגווון
של דברים. המערכת יודעת להפיק מהדאטה שלך את המירב בתחומים הבאים:

  • Lead Nurturing  ליווי הלקוח משלב השארת הליד עד לרכישה 
  • מועדון לקוחות – ניהול מועדון לקוחות על ידי בנייה וניהול של סגמנטים של לקוחות על פי מוצר/שירות שהם רכש
  • E-commerce – ניהול הקשר עם הלקוח – כולל ניהול עגלת קניות, הצעות מכר ואפ-סיילים
  • אוטומציה של השיווק חוצה פלטפורמות – בעזרת האוטומציה ניתן להגיע ללקוח מזוהה עם מסר אישי וממוקד במיילים, סמסים, פופ אפ באתר, ובמדיה הדיגיטלית

Marketing Automation (MA) היא טכנולוגיית שיווק אוטומתי מבוססת דאטה שמגלמת בתוכה מספר יתרונות מרכזיים שיכולים לסייע לכל עסק או חברה.
ל-MA יש שני יתרונות מרכזיים שיכולים לסייע לכל עסק בין אם זה עסק גדול, בינוני או קטן:

  • נקודת מבט אחודה על הלקוח (single customer view) – בעזרת מערכות MA אפשר לרכז את כל הנתונים על הלקוחות במקום אחד:
    כל הנתונים הנצברים על הלקוחות ממקורות שונים: אתר, סושיאל, מדיה, מיילים, אפליקציה, CRM ואפילו קופות בחנות. כל הנתונים מתנקזים למקום אחד וכך נוצרת נקודת מבט אחידה על הלקוח המאפשרת להבין את התנהגות הצרכים ובהתאם להגיש את ההצעות הערך או התוכן הרלוונטי ביותר עבורם.
  • ייעול תהליכי שיווק ומכירה – על ידי שימוש נכון וחכם במערכות MA
    ניתן לייעל תהליכים ולהפחית משמעותית בעלויות השיווק, אם מעבירים חלק מעבודת השיווק לאוטומציה. כל מה שצריך זה:
    • להצטייד במערכת MA
    • לבנות אסטרטגיית שיווק מבוסס דאטה וניהול חכם
    • לייצר מסעות לקוח
    • לכתוב קריאייטיב ותוכן מותאם
    • לנהל באופן שוטף את מסעות הלקוח תוך ניטור ובקרה

לפרטים נוספים על מערכת מרקטינג אוטומיישן של פרסונל איקס לחצו כאן!

מרקטינג אוטומיישן היא מערכת טכנולוגית שיודעת להתממשק לכל מקורות הדאטה שבארגון שלך – מערכת CRM, אתר או אפליקציה.
במערכת נבנים מסעות הלקוח מבוססי נתונים ועל פי סגמנטים הנקבעים מראש והמערכת מפעילה את מסעות הלקוח בהתאם להגדרות ולתוכנית שהוגדרה מראש.

המערכת יודעת לשלב קישורים מקודדים, מספרי טלפון למעקב, עמודי נחיתה ועוד. כל המידע הזורם במערכת מרוכז ללוח בקרה (Dash Board) המאפשר מעקב אחרי עבודת האוטומציה לצורך שיפור הביצועים תוך כדי עבודה.

כל עסק שרוצה לייעל את עבודת השיווק של יכול להתחיל בשימוש במארקטינג אוטומיישן.
המערכת יודעת לתת מענה לצרכים של עסקים קטנים, בינוניים וגם גדולים – תכנית העבודה, מגוון הכלים, ומספר מסעות הלקוח נגזרים מהצרכים של כל עסק ושל הלקוחות שלו בצורה פרטנית.

התשובה הקצרה לשאלה האם Marketing Automation באמת עובד היא: כן.
והתשובה הארוכה יותר היא: בהחלט עובד, ועובד טוב! מערכות MA קיימות מספר שנים והניסיון מוכיח שהם מעולות בקידום מועדון לקוחות איכותי.

המערכת עוזרת בניהול תהליכי אוטומציה ומכירה בתחומים שונים כגון, בריאות, ביטוח, מוצרי צריכה, אקדמיה, רכב, השקעות ועוד. עם תוצאות מוכחות של גידול מתמיד בהמרות ובמכירות ובשיפור מתמיד באיסוף הדאטה.

מחיר העבודה ב Marketing Automation משתנה על פי הצרכים של כל עסק: האם מדובר בקמפיין קצר – או בתוכנית עבודה לשנים קדימה? האם מדובר בעשרות אלפי דטאות, או מעל מיליון? האם מדובר במסע לקוח אחד או בעשרים? מעבר למערכת MA, פרסונל X מספקת גם שירות 360 של בניית האסטרטגיה למסעות הלקוח, כתיבת התוכן, הקמת המסעות, ניטור בקרה ואנליזה.

לכן שמגיעים לתכנון תקציב MA צריך לקחת בחשבון את המרכיבים הבאים:

  • הקמת המערכת – הפעולה הראשונה הכוללת אינטגרציה למערכות הארגון שלך והקמה של בסיס העבודה במערכת Personal X – התמחור משתנה בהתאם למורכבות האינטגרציה של מערכת למערכות בארגון שלך ובצרכים נוספים של מחלקת הIT בארגון.
  • אסטרטגיה וכתיבה של מסעות הלקוח –   גם סעיף זה משתנה בהתאם לכמות מסעות הלקוח, לאורך שלהם ולמורכבות הסגמנטציה
  • עבודת האוטומציה בפועל – בהתאם לכמות מסעות הלקוח ומספר הדטאות המנוהלות נקבע תשלום שוטף (ריטיינר) שמאגד בתוכו את עבודת השיווק מבוסס דאטה, בניית מסעות הלקוח, ניטור ובקרה, פתרון בעיות ומענה לצרכים השוטפים של הארגון –   זהו הבסיס המרכזי לעבודת האוטומציה.
  • אנליזה – בנייה וניהול של לוח בקרה (Dashboard) ייעודי למסעות הלקוח שלך שמתעדכן באופן תדיר ומאפשר מבט מעודכן בכל רגע על פעילות ויעילות עבודת ה-MA

מתי מומלץ להשתמש ב-MARKETING AUTOMATION?

אתרי מסחר

איתור לקוחות חדשים, שימור, והגדלת סלי קניה

01
מועדון לקוחות

הגדלת הפדיון מכל לקוח ומיקסום פוטנציאל המכר

02
גיוס לקוחות

שיפור בכמות ואיכות הלידים והמכירות

03

GOOD RESULTS

% 0 +
גידול בנתוני סגירה של ביטוח רכב בקרב מתעניינים מאתר החברה
לוגו של הפניקס
% 0 +
גידול בכמות הנרשמים לתחרות בינלאומית באמצעות דיגיטליזציה של תהליך ההרשמה
לוגו של טויוטה
% 0 +
גידול חצי שנתי בכמות הדטאות המזוהות של לקוחות המותג
לוגו של בוש

READ MORE ON OUR BLOG

עלות גיוס לקוח חדש, גבוהה פי כמה משמירת נאמנותו של לקוח קיים. מסטוץ לסיפור אהבה - כך תייצרו נאמנות לקוחות באמצעות Marketing Automation

ריכזנו עבורכם 8 טיפים משמעותיים לשימוש בMA באתר הסחר שלכם, להגדלה משמעותית של שיעורי ההמרה והרווחיות , וכן הקטנת כמות נטישות. כך תהיו גורם משמעותי בתחום המסחר האלקטרוני

לנהל מערכת יחסים חמה, אישית ואפקטיבית עם 1,000 לקוחות, 10,000 לקוחות ואפילו עם 100,000 לקוחות? ברוכים הבא לעולם שכולו חווית מותג בדיגיטל!

בודק...