EN

חדש מיוטיוב – טפסים המוטמעים במודעות הוידאו

כלל ברזל בתחום השיווק הדיגיטלי הוא שכל קליק מפחית את הסיכוי להמרה. בגלל זה שמחנו לשמוע שגוגל יצא עם פיצ’ר חדש ומעניין – מודעות וידאו עם טופס שמוטמע ישירות במודעת וידאו ביוטוב או בשמן הרשמי: TrueView for Action Form Ads.

בשלב זה הפיצ’ר החדש אינו פתוח לכולם, אך כסוכנות דיגיטל שמנהלת קמפיינים עבור החברות המובילות במשק כמו הפניקס, טיוטה וסלקום, גוגל הציעה לאטומי לבחון את הכלי החדש.

מודעות יוטוב כבר קיימות מספר שנים. לרוב הפורמט הוא Pre-roll, כלומר המודעת וידאו מוצגת לפני הוידאו בו המשתמש מעוניין לצפות.

מהסיבה הזו יש חשיבות גבוהה שהמודעת וידאו תעניין את קהל היעד ותתאים לו כמו כפפה. אם הוידאו יוצג לאכלוסיה לא מתאימה התוצאה עלולה להיות הפוכה – במקום לחזק את המותג והערכים שהוא משדר, המותג יתפס כ"ספאמי" בעיני המשתמש, כי המודעה מפריעה לו לצפות בוידאו בו רצה לראות.

כסוכנות שיווק דיגיטלית המתמחה בדאטה, ביצענו מחקר מעמיק לפני שעלינו עם הקמפיין על מנת לוודא שאנחנו מטרגטים את האנשים הנכונים שיעריכו את המוצר ואת המסר שאנחנו רוצים לשדר.

באחד הקמפיינים האחרונים שניהלנו עבור אחד הלקוחות המובילים שלנו השתמשנו בפיצ’ר זה. מטרת הקמפיין הייתה לייצר לידים חמים של לקוחות המתעניינים ברכישת מוצר חדש. חקרנו היטב את אפשרויות הטרגוט השונות והתמקדנו בקהל היעד הרלוונטי שהתעניין במוצרים דומים.

תוצאות הקמפיין היו מצויינות. השילוב של טרגוט מדוייק וקיצור המשפך השיווקי שמודעת הלידים מציעה, הביאו ליחס המרה גבוה מהרגיל. יוטיוב שנחשב עד כה בעיקר לכלי שהוא פחות PERFORMANCE, הצליח להביא לידים איכותיים בעלות טובה.

איך המודעות נראות?

כפי שצויין, המודעה היא מודעת Pre-roll  שנראת כמו מודעה רגילה ביוטוב, רק שמתחת למודעה יש קריאה לפעולה (בדוגמא זו: “הרשמו עכשיו”)

כאשר המשתמש לוחץ על הקריאה לפעולה נפתח טופס שמתמלא אוטומטית אם המשתמש מחובר עם היוזר שלו והשם שלו והטלפון מוזנים בחשבון גוגל.

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!