EN

כל הפורמטים לפרסום ביוטיוב

המדריך המלא של אטומי לפורמטים ביוטיוב

כדי להצליח בקמפיין דיגיטלי, רצוי להחליט מראש על מטרות ויעדים ברורים. הכרת הפורמטים השונים ביוטיוב יעזרו לכם להבין מראש, איזה פורמט ישרת את המטרות שלכם בדרך הטובה ביותר, כי לפורמטים שונים יש מטרות וחוזקות שונות והם מצטיינים בדברים שונים. קמפיין שמטרתו חשיפה, שונה במהותו מקפיין שמטרתו לעודד לידים או רכישות. על מנת להקל עליכם יצרנו מדריך שסוקר את הפורמטים העיקריים שיוטיוב מציעה למפרסמים, בעזרתו תוכלו לבחור את הפורמט המתאים ביותר למטרות שאותם אתם רוצים להשיג.

 

פורמטים ביוטיוב שמצטיינים בחשיפה מקסימלית (Reach)

פורמטים אלה מצטיינים בהגעה לקהל הרחב ביותר בעלות נמוכה (יחסית). אם המטרה שלכם היא שכמה שיותר אנשים יצפו במודעות שלכם, אלה הפורמטים עבורכם: 

TrueView for Reach  

פורמט: 15 שניות 
שיטת תמחורCPM 
שיטת מדידה:  לפי צפיות מלאות 
מטרה: הגעה לקהל רחב  פרסומות של 15 שניות שניתן לדלג עליהן. 
למה זה מתאים? מתאים בעיקר להגעה לסגמנטים ספציפים 
האם ניתן לאסוף דאטה: כן 
ניתן להשתמש כחלק מסדרת מודעות: כן 
זמין ב-DV 360: כן 

 Six Seconds Ads (Bumper Ads)

פורמט: מודעות שש שניות למובייל, לא ניתנות לדילוג. 
אורך הסרטון: שש שניות 
שיטת תמחור: CPM, מכירה פומבית 
שיטת מדידה: סופר חשיפה מלאה 
מטרה: הגעה לקהל רחב ככל הניתן, זכירות מותג 
למה זה מתאים? תכנים שרצים בטלווזיה, סושיאל 
האם ניתן לצבוע קהלים: לא 
ניתן להשתמש כחלק מסדרת מודעות: כן 
זמין ב-DV 360: כן 

Masthead

פורמט: באנר פרימיום שמורכב מוידאו וטקסט שמופיע בדף הראשי של יוטיוב, גם בדסקטופ גם במובייל וגם באפליקציה. 
אורך הסרטון: 15 שניות (ומעלה) 
שיטת תמחור: מחיר פיקס ל-24 שעות (בנוסף לאחרונה נוספו אפשריות פרסום נוספות כגון פרסום לפי שעות ספצפיות, או לפי קהלים). 
האם זה סופר צפיות: סופר קליקים על הסרטון 
מטרה: העלאת מודעות, למשוך תשומת לב (מכיוון שזו הפרסומת הראשית ביוטיוב), הגעה לקהל רחב ככל הניתן. 
למה זה מתאים? השקות, מודעות למותג 
האם ניתן לצבוע קהלים: כן – אבל רק בקליק 
זמין ב-DV 360: לא 

 

פורמטים ביוטיוב שמעודדים אינטרקציות (Engagement)

הדגש של פורמטים אלה הן עידוד הקהל לבצע אינטרקציה עם התוכן, זה נעשה בעיקר בזכות העדר היכולת של הגולש להקפיץ את המודעה, היתרונות של קטגוריה זו היא היכולת להבטיח כי הגולש יחשף באמת  לתוכן שהעלתם ובכך הפרסום אפקטיבי יותר. 

TrueView 

פורמט: מודעות שניתן לדלג באמצע, 20 שניות או יותר 
שיטת תמחור: לפי צפייה (לפחות 30 שניות או סרטון מלא) 
שיטת מדידה: לפי צפיות 
מטרה: לעודד אנשים להתחבר למסר שבסרטון (כי הם ארוכים יותר). 
למה זה מתאים? מודעות עם מסרים מורכבים שקשה להעביר אותם בכמה שניות 
האם ניתן לצבוע קהלים: כן   
זמין ב-DV 360: כן

 TrueView Video In-feed)  Discovery mobile first) 

פורמט: מודעות דיסקברי  מופיעות בתוך הפיד, או רנדומלית בעמוד הבית. 
אורך הסרטון: 15 שניות לפחות 
שיטת תמחור: לפי צפייה (במידה והקליקו) 
שיטת מדידה: על פי קליק 
מטרה: אינטרקציות והמרות 
האם ניתן לצבוע קהלים? כן 
זמין ב-DV 360: כן 

Sequencing

פורמט: רצף של סדרת מודעות בוידאו  
שיטת תמחור: תלוי בפורמט שבחרתם 
שיטת מדידה: תלוי בפורמט שבחרתם 
מטרה: לעשות מסע גולש עם מספר וידאוים שונים, שמחזקים את המותג 
למה זה מתאים?: קמפיין שמכיל רצף של סרטונים 
האם ניתן לצבוע קהלים: לא 

 

פורמטים ביוטיוב שמעודדים המרות (Conversion) 

פורמטים אלה מצטיינים ביצירת אינטרקציה שמעודדת המרות, תוך שימוש באמצעים כמו מיקום פיזי של חנויות, באנרים על הסרטון עצמו ושימוש בפיד קניות של גוגל. 

TrueView for Action 

פורמט: מודעות של 15 שניות + שניתן להקפיץ _ מכילות באנר עם קריאה לפעולה 
שיטת תמחור: או צפייה מלאה או מעל 30 שניות   
שיטת מדיה: לפי צפיות 
מטרה: טראפיק / המרות 
אופטימלי ל: מחיר להמרה 
האם ניתן לצבוע קהלים: כן   
ניתן להשתמש כחלק מסדרת מודעות (Sequencing): כן 
זמין ב-DV 360: כן 

YouTube for Shopping 

פורמט: 6″ ניתן להקפצה + פיד קניות 
שיטת תמחור: או צפייה מלאה או מעל 30 שניות   
מטרה: קניות 
למה זה מתאים? מתאים בעיקר להגעה לסגמנטים ספציפים 
האם ניתן לצבוע קהלים: כן 
ניתן להשתמש כחלק מסדרת מודעות: כן 

Location Extensions 

פורמט: תוסף מיקום על מודעות שעובד לפי קרבה פיזית למקום המוגדר
שיטת תמחור:  לפי פורמט המודעה   
מטרה: ביקור בחנות / שיחות 
מתאים ל: קמונעות, קד”מ 
האם ניתן לצבוע קהלים: כן 
ניתן להשתמש כחלק מסדרת מודעות: כן 

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!