חדש
מפייסבוק: Facebook Ad Library

פייסבוק השיקו השבוע את Facebook Ad Library, מנוע חיפוש פנימי שמאפשר לחפש ולראות בצורה ישירה ומרוכזת את כל המודעות שמריץ חשבון מסויים או לבצע חיפוש של מודעות על פי תחומי עניין או על פי מילות מפתח.

בהמשך לארכיון המודעות שפייסבוק השיקו לפני שנה שכלל רק מודעות הקשורות לפוליטיקה או לנושאי מדיניות, כעת ניתן לראות את כל המודעות הפעילות לגבי כל דבר, ובנוסף קיימת גם האפשרות לראות מודעות לא חוקיות ומודעות ע”פ נושא.

הארכיון מציג את תאריכי היצירה של הדף, מיזוגים עם דפים אחרים, שינויים בשם הדף ואיפה מנוהל הדף, קיימת גם אפשרות לדווח על מודעה המפרה מדיניות – מידע זה גלוי מעכשיו בכרטיסייה Page Transparency בכל הדפים. מאמצע מאי, פייסבוק יתנו את האפשרות לקבלת דוחות של ה- Ad Library הניתנים להורדה מדי יום ובנוסף גם דוחות חודשיים ורבעוניים, ולא רק בהשוואה לשבועיים האחרונים כפי שזה היום.

למה זה טוב?

  1. מחקר מתחרים – כל קמפיין טוב בפייסבוק מתחיל במחקר מתחרים והכלי הזה מציג בצורה נוחה ומסודרת את כל המודעות שחשבון מסוים מריץ.
  2. השראה – בעזרת הכלי ניתן גם לראות מודעות של חברות בינלאומיות לפי המדינה בהם המודעה רצה, וכך אפשר לחקור מה עושים המותגים המובילים בעולם ולקבל השראה.

מוזמנים לחקור בעצמכם >>

רוצים לדעת מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

כמה פרטים בסיסיים ואנחנו מיד חוזרים!