NILA

פייסבוק משיקה מודעות המאפשרות שיחת צ’ט עם הצרכן

לדבר עם הצרכן – כבר לא רק מטאפורה – פייסבוק מאפשרת יצירת מודעות המובילות את הצרכן לשיחה ישירה עם המותג באמצעות מסנג’ר
פייסבוק ממשיכה לפעול לשיפור הפעילות של המשתמשים והמותגים ברשת. לאחר שהשיקה את העיצוב החדש לעמודי המותג, פייסבוק לוקחת צעד אחד קדימה את היכולת של המותג לתקשר עם הצרכן ומאפשרת לו “לדבר” עם הצרכן – פשוטו כמשמעו, באמצעות המסנג’ר של פייסבוק.
איך זה עובד?
המודעה החדשה מופיעה בניוזפיד כמו כל מודעה אחרת. החידוש הוא האפשרות להפנות את הגולש דרך המודעה לשיחה במסנג’ר (אופציה נוספת המוכרת לנו היום היא הפניה למיניסייט, לדוגמא), כך שברגע שהצרכן ילחץ על המודעה, יפתח חלון שיחה של פייסבוק מסנג’ר עם הודעה ראשונית מהמותג. ההודעה הראשונית יכולה להיות הודעה או ברכת שלום כתובה מראש, או פשוט מסר שהמותג רוצה להעביר לצרכן.
הצרכן מצידו יכול לבחור האם לענות להודעה ולהמשיך את השיחה עם המותג, או לפעול לפי הקריאה לפעולה המוצגת בהודעה – להיכנס לקישור, לבצע רכישה וכדומה.

feed

מקור: Facebook

למה זה טוב?
קודם כל, המודעה החדשה מרחיבה את אפשרויות הפניה של המותגים לצרכנים ולקוחות פוטנציאליים.
המודעה החדשה אף יוצרת דרך חדשה לתקשר עם הצרכנים, וליצור איתם אינטראקציה אישית ברמה שלא הכרנו עד היום במודעה.
על פי ההבטחות של פייסבוק, בשיחה במסנג’ר ניתן יהיה לשלב bot של פייסבוק – מערכת הודעות גנריות מוכתבות מראש הבנויות לפי תסריט שיחה עם הלקוחות שיחות עם המתעניינים הפונים (בדיוק כמו באתרי אינטרנט ודפי נחיתה), וכך להרחיב את כמות הידע המועברת למתעניינים, וכן את המידע שניתן לאסוף מהם.

הדוגמאות לשימוש במודעה החדשה הן ראשוניות, מכיוון שהמודעה רק הושקה והיא נמצאת בשימוש של מפתחים בפייסבוק. עם הזמן, בעזרתכם ובעזרתנו, נוכל למצוא יחד שימושים יצירתיים למודעה ולשיחה במסנג’ר, שיגבירו את האינטראקציה עם הצרכנים ויגדילו את החשיפה למותג.

אם את/ה רוצה להישאר עם יד על הדופק,

לדעת רק את מה שחשוב ולשמור על תיבת מייל שמחה ומאווררת...
זה בדיוק המקום להשאיר לנו פרטים. אנחנו נעדכן כשיהיה משהו חשוב

יכול לעניין אותך: